Wojciech Czernek, dyrektor zarządzający Toys”R”Us w Polsce
Wojciech Czernek, dyrektor zarządzający Toys”R”Us w Polsce

Sieć Toys”R”Us planuje dalszą ekspansję w naszym kraju. Firma rozważa wprowadzenie do Polski formatu sklepów Babies”R”Us.

– Chcemy rozwijać format sklepu Side-by-Side, czyli pod jednym dachem dwa sklepy połączone ze sobą, ale różniące się znacznie asortymentem. Mowa oczywiście o Toys”R”Us i Babies”R”Us. Taki format sklepów już jest znacznie większy i zajmuje dużo ponad dwa tysiące metrów kwadratowych – mówi w rozmowie z redakcją Retailnet Wojciech Czernek, dyrektor zarządzający Toys”R”Us w Polsce.

– W pierwszym etapie naszej ekspansji w Polsce chcemy się jednak skupić na dwóch podstawowych formatach sklepów – około 1300 i 2000 metrów kwadratowych. Format Side-by-Side planowany jest w największych miastach, choćby w Warszawie. Na pewno nie wprowadzimy go jednak w Polsce w 2013 roku – dodaje Wojciech Czernek.

W sklepach Babies”R”Us znajdzie się asortyment dla najmłodszych dzieci.

– Babies”R”Us to przede wszystkim produkty dla najmniejszych dzieci. W sklepach można nabyć akcesoria dla niemowląt, wózki, foteliki samochodowe, produkty związane z pielęgnacją i higieną niemowląt, ale również przedmioty przeznaczone dla mamy i taty. Wyrobów tekstylnych mamy bardzo mało. Traktujemy je jako uzupełnienie zabawek i innych artykułów – twierdzi dyrektor zarządzający Toys”R”Us w Polsce.

Firma Toys”R”Us posiada obecnie trzy sklepy sieci w centrach handlowych w Gdańsku, Rzeszowie i Warszawie. Tylko w 2013 roku Toys „R” Us Poland sp. z o.o. chce otworzyć 5 nowych punktów sprzedaży. Do końca 2015 roku firma chce posiadać w naszym kraju 20 sklepów.