Redberry: nowe stoiska franczyzowe w centrach handlowych

Redberry

Redberry

Spółka Redberry, pomysłodawca i twórca barów jogurtowych na polskim rynku wkrótce otworzy nowe lokale na zasadzie franczyzy. Obecnie posiada cztery własne bary w Warszawie: w Centrach Handlowych Arkadia, Złote Tarasy, Blue City i na Dworcu Centralnym oraz punkt franczyzowy we Wrocławiu w CH Magnolia. Spółka rozmawia z potencjalnymi franczyzobiorcami na temat możliwości otwarcia kolejnych placówek.

– Uruchamiane punkty sieci Redberry mają wielkość od 15 do 60 mkw. Interesują nas  miasta powyżej 100 tys. mieszkańców. Potencjalny franczyzobioraca żeby otworzyć stoisko powinien dysponować kwotą od 150 tys. zł do 200 tys. zł. Przedsiębiorcom pomagamy na każdym etapie prowadzenia takiej działalności – powiedział Ron Melchet, prezes zarządu Redberry Polska.

– Od podmiotów, które rozpoczną prowadzenie punktu Redberry pobieramy miesięczną prowizję około 6 proc. od obrotów – dodał Ron Melchet.

Jak informowała wcześniej portal Retailnet spółka Redberry, kolejne otwarcia planowane są w centach handlowych w Białymstoku oraz Radomiu.

Redberry sp. z o.o. to sieć spożywcza oferująca mrożone jogurty o obniżonej kaloryczności. Są one serwowane z licznymi dodatkami. Klienci mają do wyboru m.in. soki owocowe, dodatki zbożowe, polewy, posypki, wiórki czekoladowe, żelki i pianki.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016