Galeria Wisła
Galeria Wisła

Po podpisaniu umów najmu na otwarcie nowych salonów Reserved i Sinsay w Galerii Wisła w Płocku, spółka LPP zdecydowała się na przedłużenie umów najmu dla salonów House i Mohito.

Sklep House pozostanie na poziomie pierwszym, a Mohito na parterze centrum, odpowiednio na powierzchni 284 i 253 mkw. Marki są obecne w Galerii Wisła od samego początku, tj. od listopada 2008 roku. Ich wysoka rozpoznawalność na rynku w regionie Płocka, zdaniem zarządu, przyciąga do Wisły klientów. Odpowiednie wyniki osiągane przez oba salony zaowocowały decyzją o obecności marek w obiekcie przez minimum kolejne  5 lat.

Grupa LPP, znając specyfikę lokalnego rynku, wybrała Galerię Wisła jako miejsce, w którym jest najsilniej reprezentowana. Salony firmowe grupy będą działały na łącznej powierzchni blisko 2 tys. mkw. Jak poinformowano, jest to efekt dużego zaufania i zrozumienia pomiędzy siecią a CREAM, zarządcą Galerii Wisła.

Marka House to odzież typu street wear, skierowana głównie do ludzi młodych, w przedziale wiekowym 15-25 lat. Nowe kolekcje powstają cztery razy do roku (na każdy sezon) oraz dodatkowo na różne okazje. W skali roku firma opracowuje ponad 1 tys. wzorów. Oprócz ubrań firma oferuje szereg akcesoriów: czapki, szaliki, rękawiczki, torby, plecaki, portfele. Obecnie sieć liczy już prawie 100 salonów w Polsce

Kolekcje marki modowej Mohito projektowane są w kraju przez rodzimych projektantów, którzy tworzą z myślą o kobiecie świadomej swych atutów, ciekawej świata i odważnie wkraczającej w dorosłość.

LPP SA, właściciel marek House, Mohito, Reserved i Sinsay, działa na rynku od 1995 roku, jako polska firma, która zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży. Od 2001 roku jest notowana na warszawskiej giełdzie.

Galeria Wisła, należąca do grupy Caelum Development, zarządzana jest przez CREAM.

CREAM, czyli Caelum Real Estate Asset Management, oferuje pełny zakres usług związanych z zarządzaniem, oddając do dyspozycji klienta swych ekspertów, z ich potencjałem i doświadczeniem.  Organizacja, choć skupia się na zarządzaniu operacyjnym,  ma w swej ofercie także usługi w zakresie doradztwa inwestycyjnego, doradztwa operacyjnego, działań developerskich i project management.

CREAM zarządza obecnie portfolio 18 nieruchomości handlowych, zlokalizowanych w całej Polsce. W skład projektów CREAM wchodzą galerie handlowe, centra typu convenience, obiekty multi-funkcjonalne, obiekty biurowe i nieruchomości typu stand-alone.