CH Forum: wyróżniono gliwickie centrum handlowe

Kampania CH Forum

Kampania CH Forum

Gliwickie Centrum Handlowe Forum będzie najliczniej reprezentowane – spośród polskich obiektów – podczas tegorocznego finału prestiżowego konkursu Solal Marketing Awards.

Konkurs co roku organizuje Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers).

Solal to najważniejsza europejska nagroda w dziedzinie marketingu centrów handlowych oraz dowód uznania dla zespołów zajmujących się w nich marketingiem oraz dla współpracujących agencji.

– Nominacje to dla nas oczywisty powód do satysfakcji i potwierdzenie wysokiego poziomu inicjowanych przez nas akcji promocyjnych. Cieszy też fakt, że zdecydowanie wyróżniamy się liczbą nominacji, która jest dla nas rekordowa – komentuje Agnieszka Mielcarz, dyrektor zarządzający Forum, z ramienia Avestus Real Estate.

Kapituła konkursu nominowała cztery projekty CH Forum: kampanię Celebrating the Milestone w kategorii Business-to-Business; zrealizowany w grudniu 2012 r. program charytatywny Pacynki pod choinki (kategoria Cause Related Marketing); loterię zakupową Happy New York w kategorii Sales Promotion; oraz kampanie modowe połączone z oryginalnym konkursem, które wiosną i jesienią 2012 r. odbyły się pod hasłem Bitwa na trendy (także kat. Sales Promotion).

Rozstrzygnięcie konkursu wraz z rozdaniem nagród odbędzie się 14 maja 2013 w Londynie, podczas Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC.

CH Forum, w swojej ponad pięcioletniej historii zdobyło już cztery tytuły Silver Solal Marketing Award. W poprzedniej edycji konkursu za kampanię Money Making Machine (kat. B2B) oraz za edukacyjne elementy towarzyszące majowej wystawie Epoka lodowcowa. W latach 2009-2010 za kampanię promocyjną strefy restauracyjnej oraz za kampanię wizerunkową Stop monotonii.

Przypomnijmy, CH Forum  to centrum handlowo-rozrywkowe położone  w śródmieściu Gliwic. Obiekt ma 43 tys. mkw. pow. handlowej i 140 najemców. Ok. 70 proc. najemców obiektu to marki modowe oraz z sektora zdrowie i uroda , w tym: Bershka, Centro, Cubus, Douglas, H&M, KappAhl, Pull&Bear, Reserved, Royal Collection, Sephora, Stradivarius, SuperPharm i Zara. Inne branże reprezentowane są przez marki: Home&You, RTV Euro AGD, Sony Centre. Część rozrywkowa CH Forum to m.in. 13-ekranowe Cinema City oraz klub sieci Pure Jatomi Fitness. W obiekcie znajduje się także strefa restauracyjna Pod chmurami.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016