Feel the Chill: nowe stoiska z mrożonymi jogurtami

Feel the Chill w Złotych Tarasach

Feel the Chill w Złotych Tarasach

Spółka Feel the Chill, która jest właścicielem sieci stoisk samoobsługowych z mrożonymi jogurtami planuje uruchomić kilka własnych i franczyzowych punktów w galeriach handlowych i przy ulicach. – Obecnie w ramach sieci Feel the Chill funkcjonuje 11 punktów, które w większości zlokalizowane są w centrach handlowych – powiedziała portalowi Retailnet Joanna Jagodzińska Feel the Chill sp. z o.o.

– Na ten rok mamy już podpisanych kilka umów najmu i negocjujemy kolejne m.in. w CH Wzgórze (Gdynia), i w Poznań City Center. W najbliższym czasie ruszą dwa punkty mobilne w Zakopanem, a także stoisko w Sopocie i w Międzyzdrojach. Powiększymy również sieć o lokalizacje w Toruniu i Białymstoku.

– W ramach sieci Feel the Chill otwieramy wyspy i bary. Optymalna powierzchnia dla naszych wysp to 20 mkw. Natomiast w przypadku barów jest to uzależnione od lokalu jakim dysponuje dana galeria handlowa – dodała Joanna Jagodzińska.

Feel the Chill Polska to sieć punktów samoobsługowych z jogurtami mrożonymi. Punkty Feel the Chill oferują jogurty naturalne, smakowe, sałatki owocowe, świeże soki, smoothie, shake, a także aromatyzowaną kawę. Feel the Chill sp. z o.o. działa od kwietnia.2011 roku, kiedy otworzyła pierwszy lokal w Galerii Słonecznej w Radomiu. W roku 2012  otworzyliśmy 8 punktów.

Obecnie działa 11 punktów Feel the Chill m.in.: w warszawskich  Złotych Tarasach , w CH Targówek, w CH Sadyba Best Mall, w radomskiej Galerii Słonecznej, we wrocławskim Pasażu Grunwaldzkim, w Galerii Kazimierz w Krakowie, i w łódzkiej Manufakturze.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016