Misza Gurevich, dyrektor zarządzający siecią obuwniczą Centro w Polsce

– Przed wejściem do Polski sieci Centro wiedzieliśmy, że na nowym rynku napotkamy dużych i silnych konkurentów. Ale też zauważyliśmy duży potencjał rynkowy, miejsce, w którym możemy osiągnąć sukces z naszą ofertą, szybko stać się jednym z głównych graczy rynkowych. Skala naszych dotychczasowych osiągnięć pokazuje, że się nam to udało – powiedział Misza Gurevich, dyrektor zarządzający siecią obuwniczą w Polsce.

– Ponadto wchodząc do Polski postawiliśmy sobie za cel budowę dużej sieci tak szybko, jak to tylko możliwe. I ten początkowy cel udało się nam osiągnąć. Teraz pada pytanie o poprawę jakości sprzedaży oraz wizerunku marki. Ale przewrotnie powiem: szukamy możliwości dokonania jak największej ilości otwarć nowych sklepów w jak najlepszych, dokładnie selekcjonowanych lokalizacjach, dających gwarancję, że nasza marka będzie się kojarzyć z jakością produktu i miejsca, w którym się go kupuje. A że o prime locations w Polsce jest dość trudno, niektórzy mogą uznać, że nieco zwolniliśmy. Będzie to jednak nie do końca prawdziwe wrażenie -dodał Misza Gurevich.

Centro to sieć sklepów z obuwiem i akcesoriami, która działa na polskim rynku od czerwca 2011 roku. Jej sklepy mają powierzchnię od 300 do 700 mkw. Obecnie na terenie kraju funkcjonuje 57 salonów Centro, marki należącej do C-Trade. sp. z o.o. W pierwszym roku działalności w Polsce otwarto 10 sklepów Centro, a w 2012 aż 45. Dotychczas spółka preferowała lokalizacje dla swoich sklepów w miastach, których liczba mieszkańców przekracza 50 tysięcy.

Marka kieruje swoją ofertę do kobiet i mężczyzn w wieku od 17 do 30 lat. Asortyment każdego sklepu to ponad 2000 modeli obuwia.