Carrefour Polska: kilkanaście nowych sklepów w miesiącu

Carrefour

Carrefour

Carrefour Polska pracuje nad rozwojem sieci sklepów franczyzowych. W marcu 2013 roku otwartych zostało 13 nowych placówek w różnych regionach kraju. Otwarto m.in. trzecią placówkę w Gdańsku, gdzie sieć zadebiutowała miesiąc temu. Nowe sklepy Carrefour Express mini-market, Carrefour Express convenience oraz Globi powstały także między innymi w Kielcach, Zgłobieniu, Lądku Zdroju i Krakowie.

Carrefour ze swoimi franczyzobiorcami rozwija sieć sklepów w trzech formatach. Format mini‑market (z zielonym logo) to sklepy o powierzchni sprzedaży od 100 mkw. do 500 mkw. Koncept ten stosuje się do lokalizacji zarówno miejskich, jak i wiejskich. Format convenience (z pomarańczowym logo) przeznaczony jest dla lokalizacji typowo miejskich. Sklepy charakteryzują się powierzchnią sprzedaży od 50 mkw. do 100 mkw. oraz pełną samoobsługą. Ostatnim formatem jest Globi – format małych sklepów, które zlokalizowane są głównie w małych miejscowościach.

Carrefour rozwija swój koncept franczyzowy od ponad 30 lat. Obecnie w Polsce działa 330 sklepów franczyzowych z logo Carrefour Express i Globi, a co miesiąc otwieranych jest kilkanaście nowych placówek. W kolejnych latach Carrefour zamierza utrzymać tempo rozwoju i otwierać sklepy na terenie całego kraju.

Carrefour swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach świata. W Polsce Carrefour rozwija trzy koncepty sklepów franczyzowych. Pierwszy z nich to Carrefour Express, drugim formatem jest Carrefour Express convenience, trzeci format to Globi.

Obecnie w Polsce działa ponad 330 sklepów franczyzowych. W kolejnych latach Carrefour Polska zamierza utrzymać dynamiczne tempo rozwoju.

Carrefour Polska należy w 100 proc. do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce ponad 500 placówek: hiper- i supermarkety, ponad 40 centrów handlowych, przymarketowe stacje paliw oraz przeszło 300 sklepów franczyzowych Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience.

Reklama

Galeria Jurajska