Mothercare: plan uruchomienia sklepu on-line w Polsce

Mothercare

Mothercare

Przedstawiciele sieci Mothercare w Polsce intensywnie pracują nad uruchomieniem sklepu internetowego. Dzięki sprzedaży on-line produkty dla dzieci, które oferuje sieć będą wysyłane na terenie całej Polski bądź będzie je można odebrać w jednym z wielu punktów odbioru na terenie całego kraju – poinformowano.

Sklep internetowy będzie działał 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.    Będzie dawał możliwość rezerwacji towaru, a także odbioru go w lokalnym, najbliższym sklepie stacjonarnym.

Produkty Mothercare w Polsce obecnie można kupić w 19 sklepach stacjonarnych oraz w sklepie on-line www.mothercare.com. Po stworzeniu konta, zalogowaniu się na stronie i dokonaniu zakupów za towar można zapłacić kartami Visa, MasterCard, Maestro oraz American Express. Przesyłki są wysyłane na dowolny adres na świecie.

Międzynarodowy sklep on-line oferuje produkty w 9 kategoriach zakupowych m.in.  odzież ciążowa, ubranka dla dzieci, jedzenie, zabawki, artykuły pielęgnacyjne.

Polski sklep internetowy Mothercare będzie konkurencją dla polskich sieci w tej kategorii zakupowej – Smyka, 5.10.15.czy Coccodrillo.

Marka Mothercare oferuje odzież dla kobiet w ciąży oraz dla dzieci w różnych kategoriach wiekowych: odzież dla noworodków ( 0 -12 mcy), odzież dla młodszych dzieci ( 0 – 2 lat), odzież dla starszych dzieci ( od 2 lat do 10 roku życia). W ofercie sieci znajdują się również produkty do pokoju dziecka, do kąpieli, kosmetyki i akcesoria do pielęgnacji dziecka, systemy podróżne itd.

Marka Mothercare rozpoczęła swoją działalność w 1961 roku. Obecnie posiada ponad 1200 sklepów w 54 krajach, w tym 19 w Polsce ( wszystkie znajdują się w centrach i galeriach handlowych w największych miastach w kraju).

Marka należy do Grupy Alshaya, która ekspansję sieci na zagraniczne rynki rozpoczęła w 1983 r. uruchomiając pierwszą placówkę franczyzową w  Kuwejcie.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016