Wójcik Fashion: dwa nowe sklepy w centrach handlowych

Salon Wójcik

Salon Wójcik, Wójcik Fashion Group

- Obecnie prowadzimy działania optymalizacyjne sieci sklepów Wójcik. Planujemy otwierać nowe punkty tylko w dużych miastach, przede wszystkim w centrach handlowych. Chcemy z marką Wójcik trafić do klienta wyższego z lepszym produktem – powiedział portalowi Retailnet Marek Szostak dyrektor ds. rozwoju, członek zarządu Wójcik Fashion Group sp. z o.o.

– Ostatnio uruchomiliśmy nowy sklep w Jeleniej Górze. Ponadto kończymy podpisywanie dwóch umów najmu w centrach handlowych: w koszalińskiej Galerii Emka i w Galerii Rembielińskiej w Warszawie – dodał Marek Szostak.

W zeszłym roku spółka uruchomiła salony Wójcik m.in.: w Galerii Rzeszów, w Outlet Park Szczecin, Galerii Olimp (Lublin) oraz w Galerii Słonecznej (Radom), a także w Pasażu Rondo w Poznaniu. Średnia powierzchnia sklepu to 70 mkw.

Firma Wójcik Fashion Group prowadzi również ekspansję na rynku ukraińskim i w Rosji.

Wójcik Fashion Group sp. z o.o. powstała w 1987 roku. Do firmy należą trzy polskie marki – Wójcik, Hot Oil oraz Ceremony. Pierwsza z nich oferuje ubrania dla dzieci w wieku 0,5-12 lat w segmencie marek premium. Hot Oil to znak ubrań w stylu young casual dla młodych ludzi w wieku 7-14 lat. Ceremony to marka z ekskluzywnymi ubrankami dla dzieci od momentu urodzenia do ukończenia pierwszego roku życia.

Pod szyldem Wójcik działa 80 placówek, z czego 55 to sklepy firmowe, 25 franczyzowe. Z kolei marka Hot Oil ma 58 punktów z których 50 to placówki partnerskie. Firma prowadzi również sklep internetowy, w którym są dostępne produkty wszystkich trzech marek.

Najemcy

RETAILNET Newsletter
dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców i deweloperów

Najnowsze wiadomości