Sklep Pepco
Sklep Pepco

W kwietniu 2013 roku sieć Pepco powiększy się o 11 punktów handlowych. 7 sklepów ruszy w Polsce: w CH Arena w Gliwicach, w Galerii Krotoszyńskiej (Krotoszyn), w Galerii nad Brennicą (Brennej), w CH Odrzańskie Ogrody w Kędzierzynie-Koźlu, w CH M1 (Bytom), w Jaworznie oraz w Grudziądzu. Wówczas sieć będzie liczyć ponad 420 sklepów w całej Polsce.

Natomiast na Słowacji nowe sklepy Pepco powstaną w miejscowościach: Zvolen, Skalica, Hlahovec, Spisska Nowa Ves. Pepco ma aktualnie 7 słowackich sklepów, a do końca roku otworzy w sumie 20 sklepów w tym kraju.

Sklepy Pepco otwierane są zarówno w galeriach handlowych, jak i przy ulicach w miastach różnej wielkości. Uruchomienie jednego sklepu to inwestycja rzędu około miliona złotych. Średnia powierzchnia punktu handlowego sieci zajmuje 350 mkw. Do końca 2013 roku firma chce uruchomić 80 nowych punktów sprzedaży. W 2014 roku Pepco planuje posiadać w Polsce sieć 600 sklepów.

Pepco to sklepy dyskontowe, oferujące artykuły odzieżowe oraz artykuły przemysłowe codziennego użytku. Są to sklepy samoobsługowe sprzedające towary w niższych cenach.

Pepco Poland sp. z o.o. należy do spółki Pepkor Holdings (Proprietary) Limited, jednej z największych kapitałowo firm w RPA. Pepkor działa w segmencie dyskontowej sprzedaży detalicznej od 1965 roku, a obecnie prowadzi działalność w 12 krajach Afryki, Azji i Europy, zarządzając 7 sieciami detalicznymi pod różnymi markami handlowymi (m. in. Pepco, PEP, Ackermans, Best&Less, Dunns, Shoe City, John Craig). Na całym świecie posiada ponad 2800 sklepów oraz zatrudnia 27 tys. pracowników.