Toys”R”Us: najpierw sieć salonów stacjonarnych, potem sklep online

Salon Toys”R”Us

Salon Toys”R”Us

Firma Toy”R”Us realizuje plan szerokiej ekspansji w naszym kraju. W rozmowie z redakcją Retailnet Wojciech Czernek, dyrektor zarządzający firmą w Polsce potwierdził, że Toys”R”Us zainteresowane jest otwarciami sklepów w: Warszawie, Szczecinie, Trójmieście, Bydgoszczy, Katowicach, Wrocławiu, Łodzi, Poznaniu, Lublinie, Krakowie i na terenie aglomeracji śląskiej.

Firma planuje zakończyć 2015 rok z funkcjonującymi  20 sklepami w największych miastach kraju. Ponadto planowana jest także sprzedaż produktów marki za pośrednictwem sklepu internetowego.

– E-commerce jest integralną częścią modelu biznesowego Toys”R”Us na całym świecie. Taki sklep zostanie uruchomiony także w Polsce, gdy marka zyska większą rozpoznawalność na rynku. W tym celu konieczne są otwarcia kolejnych sklepów – mówi w rozmowie z redakcją Retailnet Wojciech Czernek, dyrektor zarządzający Toys”R”Us w Polsce.

– Na chwilę obecną nie możemy zdradzić daty, tym niemniej planujemy stworzenie  takiego sklepu w przyszłości – dodaje.

Toys”R”Us Poland sp. z o.o. jest właścicielem sieci sklepów Toys”R”Us znajdujących się w Centrum Handlowym Auchan w Gdańsku (ok. 2 tys. mkw. pow.), w Centrum Handlowym Blue City w Warszawie (ok. 2 tys. mkw. pow.) oraz w Centrum Handlowym Millenium Hall w Rzeszowie (ok. 1,3 tys. mkw. pow.).

Poza produktami dla dzieci znanych i renomowanych wytwórców, firma w swoich salonach oferuje także artykuły własnych marek tj.: Babies”R”Us, Air Zone, Avigo, Bruin Infant, Bruin Preschool, Dream Dazzlers, Edu Science, Fast Lane, Home Depot, Just Like Home, Pavilion, Play On, Sizzlin’ Cool, Stats, Totally Me!, TM!, True Heroes, Universe of Imagination, You & Me.

Reklama

Galeria Jurajska