Pasaż Grunwaldzki: obiekt doceniony za wykorzystanie nowoczesnej technologii

Pasaż Grunwaldzki

Pasaż Grunwaldzki

Pasaż Grunwaldzki znalazł się w finale tegorocznej edycji konkursu Solal Marketing Awards. Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych przyznała wrocławskiemu centrum nominację w kategorii New Media Emerging Technology.

Pasaż Grunwaldzki nominowano za wykorzystanie nowoczesnej technologii w kampanii „Paragony wymieniaj na bony – wygraj prezenty na gwiazdkę”. Świąteczna loteria została przeprowadzona pomiędzy 23 listopada a 16 grudnia 2012 r. W tym czasie klienci robiący zakupy w Pasażu Grunwaldzkim otrzymywali w sklepach paragony z kodem kreskowym na odwrocie, który następnie mogli zeskanować w czytniku jednego z sześciu rabatomatów i sprawdzić wygraną.

Urządzenia zamontowane zostały pod informatorami dotykowymi rozmieszczonymi na terenie centrum. W ramach akcji rozdano prawie 1500 bonów o wartości 50, 100 i 200 zł, a łączna pula nagród w loterii wyniosła blisko 70 tys. zł.

– Dzięki połączeniu tradycyjnej loterii z innowacyjnym systemem czytników kuponów nasi klienci mogli od razu uzyskać informację o ewentualnej wygranej, co w dużym stopniu zachęcało ich do udziału w zabawie. Zadbaliśmy również o to, aby każdy uczestnik mógł wygrać – jeśli nie bony na zakupy, to kupony rabatowe do wybranych sklepów, restauracji i punktów usługowych – mówi Agnieszka Lis, manager ds. marketingu CH Pasaż Grunwaldzki.

Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych doceniła innowacyjny pomysł, przyznając Pasażowi Grunwaldzkiemu nominację w kategorii New Media Emerging Technology. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 14 maja podczas Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC w Londynie.

– Udział w finale najbardziej prestiżowego konkursu w dziedzinie marketingu centrów handlowych – Solal Marketing Awards 2013 – to dla nas ogromny sukces, a także niezwykłe wyróżnienie dla całego zespołu – przyznaje Agnieszka Lis.

Pasaż Grunwaldzki powstał w 2007 roku. Obiekt należy do firmy Echo Investment. Oferta centrum handlowo-rozrywkowego to blisko 200 sklepów, punktów usługowych, restauracji oraz 11-salowe Multikino i nowoczesny klub sportowy Pure Jatomi Fitness.

Echo Investment SA to jedna z największych w Europie firm inwestycyjno-deweloperskich z polskim kapitałem. Spółka realizuje inwestycje w czterech głównych sektorach rynku nieruchomości: budownictwie mieszkaniowym, centrach handlowych i handlowo-rozrywkowych, budownictwie biurowym oraz hotelowym.

Od 1996 roku spółka notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Firma zrealizowała ponad 100 projektów w kilkudziesięciu miastach Polski o łącznej powierzchni ponad 800 tys. mkw. Spółka prowadzi również inwestycje w Rumunii, na Węgrzech i Ukrainie.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016