Silesia City Center
Silesia City Center

Silesia City Center poszerza grono najemców oferujących ubrania outdoorowe i casualowe. W centrum otwarto pierwszy w regionie salon firmowy marki Napapijri. Sklep ma powierzchnię 120 mkw. Jego pojawienie się jest efektem rekomercjalizacji, mającej na celu zróżnicowanie portfolio najemców obiektu.

Silesia City Center kontynuuje rekomercjalizację powierzchni handlowej. Tylko do końca czerwca w centrum handlowym pojawi się aż 6 nowych salonów. Jak zapowiada dział wynajmu dominować będą marki unikalne w skali regionu. Pierwszą z nich jest właśnie Napapijri.

– To kolejny brand, którego salon firmowy znajdziemy na Śląsku wyłącznie w Silesia City Center. Umacnia on tym samym listę unikalnych sklepów, które stanowią dziś potężny magnes przyciągający klientów do Silesii – mówi Ilona Szafer, dyrektor działu wynajmu Silesia City Center.

Napapijri oprócz kolekcji w stylu sportowym, oferuje także duży wybór odzieży z kolekcji casual. Salon, który powstał w Silesii został stworzony zgodnie z najnowszym konceptem marki. Znajdują się w nim ubrania dla kobiet i mężczyzn, ale także dodatki – paski, torby i buty.

Na całym świecie ubrania marki Napapijri można znaleźć aż w 34 krajach od Niemiec, przez USA, skończywszy na RPA. Przez lata marka stała się synonimem wysokiej jakości ubrań outdoorowych, wykonanych z najlepszych, zaawansowanych technologicznie materiałów. Salon w Silesia City Center jest drugim salonem firmowym marki w Polsce.

Silesia City Center to największe centrum handlowe na Śląsku i w Zagłębiu. Na powierzchni 86 tys. mkw. znajduje się dziś ponad 300 sklepów i punktów usługowo-handlowych, w tym największa na Śląsku strefa food-court z ponad 30 restauracjami i kawiarniami, a także bogata strefa rozrywki z kinem i fitness clubem. W 2012 roku Silesia City Center odwiedziło ponad 15 milionów klientów. Wśród najemców Silesii znajdują się m.in.: Tommy Hilfiger, Burberry, Weekend by Max Mara, Van Graaf, Zara, La Mania, Pinko, Pennyblack czy Marc O’Polo.