post

Norco: dobra aranżacja sklepu to ważny czynnik w kształtowaniu obrotów

Salon Duka w aranżacji Kitchen Life

Salon Duka w aranżacji Kitchen Life

- Meble w sklepie mają budować jego wizerunek i generować w kliencie potrzebę zakupów. Dobrze więc jeśli są elementem zintegrowanego systemu sprzedaży. Obecne trendy wzornicze, jak również dokonywane przez klientów wybory, decydują o tym, jakie meble sklepowe są i będą coraz bardziej popularne. Ponadto właściwy, przejrzysty układ i dobra organizacja ciągu komunikacyjnego w głównej mierze decyduje o sukcesie ekonomicznym punktu handlowego – powiedział Rafał Maciejczuk, dyrektor handlowy firmy Norco sp. z o.o.

– Ostatnio zaobserwowaliśmy duże zainteresowanie meblami wykonanymi dzięki połączeniu stali malowanej proszkowo z elementami drewnianymi (lakierowany MDF lub pokryty laminatami bądź fornirami). Na powierzchni przyściennej dobrze sprawdzają się regały metalowe z możliwością przestawiania półek np. zagęszczenia ich w razie potrzeby. Jest też możliwość instalowania haczyków, na których można zawiesić drobniejsze rzeczy. Naszym celem jest tak zaprojektować meble aby dać naszemu klientowi gwarancję efektywnego rozwoju i umożliwić wypracowanie dużego zysku.

– W wyborze odpowiednich mebli do przestrzeni sklepowej decyduje zwykle wiele czynników. Za najważniejszy można jednak uznać przeznaczenie samego wnętrza. O ile wyposażenie powierzchni handlowych typu open space nie stanowi większego problemu, zwykle wybierane są bowiem opcje użyteczne, trwałe i tzw. ekonomiczne, gdzie estetyka jest tylko dodatkowym atutem, to odpowiednie zaplanowanie wnętrza sklepowego czy ekspozycyjnego wymaga od projektanta więcej uwagi. Każde z nich powinno być zaprojektowane i wyposażone optymalnie z punktu widzenia zadań, jakie ma spełniać. Oferta naszej firmy proponuje klientom co najmniej kilka dobrych rozwiązań, które pomogą we właściwy sposób modnie zaaranżować wybrany lokal.

Spółka Norco wywodzi się z Norwegii i od ponad 25 lat, świadczy usługi obejmujące całościowe wyposażenie każdego sklepu. Firma preferuje dobry design oraz efektywne i adekwatne do potrzeb rozwiązania. Wykonuje też całość koniecznej pracy, od projektu do finalnej realizacji. W swoich aranżacjach wykorzystuje szerokie portfolio mebli, elementów dodatkowych i materiałów wykończeniowych. Na długiej liście klientów znajdują się między innymi: Reserved, Mohito, Cropp, House, Esotiq, Top Secret, Heavy Duty, Bergson, Venezia, Duka, Moodo, Inmedio, 1 minute, Neonet i wielu innych.

RETAILNET Newsletter

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców i deweloperów

Podobne artykuły