Gastromall: ekspansja sieci Olimp w centrach handlowych

Restauracja Olimp w Galerii Rzeszów

Restauracja Olimp w Galerii Rzeszów

W kwietniu bieżącego roku firma Gastromall, do której należy sieć restauracji Olimp podpisała umowy dotyczące wynajmu powierzchni w kilku kolejnych centrach handlowych.

Lokale gastronomiczne sieci zostaną otwarte w Galerii Atrium Felicity w Lublinie (punkt franczyzowy), Galerii Solnej w Inowrocławiu (punkt franczyzowy), w Centrum Handlowym Krokus w Krakowie (punkt własny) oraz w kompleksie biurowym Green Office (punkt własny).

Jak informuje Gastromall kolejne umowy są w ostatnich fazach negocjacji.

W chwili obecnej Olimp to rozpoznawalna marka gastronomiczna na mapie Małopolski, Śląska i Podkarpacia. Współpracę z siecią cenią sobie operatorzy centrów handlowych, pracownicy biur, klienci indywidualni oraz franczyzobiorcy. W br. wdrożono system kart lojalnościowych, zreorganizowano strukturę, aby była zdolna do zarządzania siecią restauracji. Urozmaicono menu o potrawy dietetyczne oraz dania z dodatkiem błonnika.

Obecnie w sieci działa 13 restauracji w tym 4 franczyzowe (Gliwice – 2 placówki, Kielce, Rzeszów). W styczniu 2013 r. otwarto największą jak do tej pory restaurację Olimp w Krakowie o powierzchni 400 mkw., w marcu 2013 r. kolejną w Galerii Europa Centralna (Gliwice – punkt franczyzowy), w kolejnych miesiącach br. planowane jest otwarcie w Poznaniu (Poznań City Center – punkt franczyzowy).

Grupa Gastromall wkracza obecnie na nową ścieżkę rozwoju dzięki kolejnej inicjatywie związanej z innowacjami w branży gastronomicznej. Właściciel najbardziej rozpoznawalnej sieci z jedzeniem na wagę pod marką Olimp, dzięki funduszom unijnym wdraża nowy projekt – produkcję dań gotowych.

Reklama

Galeria Jurajska