Euro RTV AGD: przedłużenie umowy najmu lokalu w Galerii Wisła

Sklep Euro RTV AGD w Galerii Wisła

Sklep Euro RTV AGD w Galerii Wisła

Największy w regionie Płocka salon marki Euro RTV AGD pozostaje na kolejne lata w Galerii Wisła w Płocku. Wiodąca sieć detaliczna, oferująca produkty RTV i AGD w całej Polsce, pozostanie na poziomie 1 obiektu, na powierzchni blisko 1,4 tys. mkw. Przypomnijmy, że salon marki Euro RTV AGD w Galerii Wisła został powiększony w 2010 roku o 200 mkw., co uczyniło go największym w Płocku i w regionie.

Salon Euro RTV AGD od pięciu lat notuje wysokie wyniki sprzedaży w Galerii Wisła, co przyczyniło się do decyzji o dalszej współpracy pomiędzy marką, a CREAM, zarządcą płockiej galerii. Największym lokalnym konkurentem sieci jest zlokalizowany w sąsiednim obiekcie handlowym salon Media Markt, którego powierzchnia w najbliższym czasie zostanie pomniejszona o blisko 800 mkw.

– Przyznaję, że otwarcie sieci konkurencyjnej wobec naszego najemcy z branży sprzętu elektronicznego mogło teoretycznie wpłynąć na wyniki sieci Euro w Galerii Wisła. Z radością jednak obserwujemy niezmiennie wysokie obroty notowane przez salon. Świetnie dostosowana do potrzeb klientów Galerii oferta, także na płaszczyźnie cenowej, powoduje, że na koniec – wygranym jest klient Galerii, który dokonuje zakupów wysokiej jakości sprzętu w atrakcyjnych cenach. O skali sukcesu sieci Euro w Galerii Wisła świadczy fakt, że największy jej konkurent zmniejszy powierzchnię swej sprzedaży w jednym z konkurencyjnych obiektów – powiedziała Ewa Spychalska, dyrektor Galerii Wisła.

Galeria Wisła, należąca do grupy Caelum Development, zarządzana jest przez CREAM.

CREAM, czyli Caelum Real Estate Asset Management, oferuje pełny zakres usług związanych z zarządzaniem, oddając do dyspozycji klienta swych ekspertów, z ich potencjałem i doświadczeniem. Organizacja, choć skupia się na zarządzaniu operacyjnym, ma w swej ofercie także usługi w zakresie doradztwa inwestycyjnego, doradztwa operacyjnego, działań developerskich i project management.

CREAM zarządza obecnie portfolio 18 nieruchomości handlowych, zlokalizowanych w całej Polsce. W skład projektów CREAM wchodzą galerie handlowe, centra typu convenience, obiekty multi-funkcjonalne, obiekty biurowe i nieruchomości typu stand-alone.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016