IICG: duży sukces marketu Jula w Parku Handlowym Bielany

Wizualizacja Parku Handlowego Bielany

Wizualizacja Parku Handlowego Bielany

Po pierwszym roku działalności szwedzki market Jula we Wrocławiu może się pochwalić podwojeniem obrotu i największą liczbą członków Jula Club w Polsce.

– Jest to jeden z najlepszych wyników w całej sieci, zwykle bowiem ten wzrost w przypadku nowych obiektów wynosi 70-80 proc. – podkreśla Grzegorz Grodziński, kierownik sklepu. – Z naszych analiz wynika też, że w porównaniu do minionego roku mamy o połowę więcej odwiedzających. Wśród nich liczna jest grupa stałych klientów, którzy mają też największy udział w obrocie.

Market Jula działający na terenie Parku Handlowego Bielany wyróżnia też najszybszy przyrost klientów, którzy zdecydowali się uczestniczyć w programie lojalnościowym Jula Club. W ciągu zaledwie roku we wrocławskim markecie kartę Jula Club założyło ponad 22 tys. osób, podczas gdy w całej Polsce jest to w sumie 108 tys. klientów. Wrocławski sklep prześcignął pod tym względem działające dłużej (bo od listopada 2011 roku) markety Jula w pozostałych miejscach i otrzymał jesienią 2012 roku wewnętrzną nagrodę.

– Myślę, że kluczem do takich wyników jest kilka rzeczy. Po pierwsze nasz market znajduje się na terenie Parku Handlowego Bielany, jest dużym obiektem z przestronnym, wygodnym parkingiem. Sąsiaduje z wieloma sklepami z bogatą ofertą meblową i artykułami wyposażenia wnętrz. Klienci mają w jednym miejscu wszystkie potrzebne rzeczy: od produktów remontowych po wykończeniowe – wylicza Grzegorz Grodziński. – Po drugie różnimy się ofertą od marketów budowlanych, ponieważ nie mamy klasycznego dla nich asortymentu. Mamy za to odzież ochronną i sprzęt bhp, a właśnie te artykuły u nas sprzedają się najlepiej.

Grodziński podkreśla, że często pojawiają się u nich całe ekipy budowlane, zamawiające ubrania i dodatki. Duże grono klientów stanowią również amatorzy i majsterkowicze: panie kupujące ogrodniczki, rękawice i kalosze czy panowie szukający polarów, koszul oraz narzędzi.

Jak pokazuje przykład wrocławskiego marketu, Park Handlowy Bielany jest dobrą lokalizacją dla najemców. A rozpoczęta już inwestycja mająca na celu modernizację i rozbudowę Parku Handlowego Bielany dodatkowo wzmocni atrakcyjność tego miejsca.  Po zakończeniu prac Park Handlowy Bielany będzie największym centrum handlowym w Polsce.

Park Handlowy Bielany to największe centrum handlowe na Dolnym Śląsku. Oferta centrum łączy asortyment wnętrzarski i modowy. Klienci parku mają do wyboru szeroki wachlarz produktów: zarówno mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, jak również mody. Na terenie Parku znajdują się także punkty usługowe, drogerie, apteka oraz delikatesy Alma i hipermarket Tesco Extra.
Park Handlowy Bielany zlokalizowany jest przy południowej granicy Wrocławia. Bliskie sąsiedztwo autostrady A4 i obwodnicy, a także położenie u zbiegu trzech dróg krajowych zapewnia centrum bardzo dobrą komunikację zarówno z Wrocławiem, jak i całym województwem. Do dyspozycji zmotoryzowanych klientów jest 4 tys. bezpłatnych miejsc parkingowych.

W 2014 roku Park Handlowy Bielany przyjmie gości w nowym, jeszcze większym i nowocześniejszym obiekcie. Będzie mógł zaoferować swoim klientom około 200 sklepów znanych i lubianych marek na ponad 145 tys.m. powierzchni handlowej. Do dyspozycji klientów będzie też parking z 4700 miejsc postojowych. Park Handlowy Bielany należy do Inter Ikea Centre Group.

Reklama

Galeria Jurajska