Svilanit: rozwój sieci sklepów w 2013 roku

Rośnie liczba małych formatów handlowych

Rośnie liczba małych formatów handlowych

Obecnie spółka Svilanit posiada trzy sklepy własne w centrach handlowych na terenie Polski. – Planujemy kolejne otwarcia, ale bardzo ostrożnie podchodzimy do tej kwestii. Składamy przede wszystkim oferty do istniejących centrów handlowych w dobrych lokalizacjach – powiedział redakcji Retailnet Henryk Mędrzak dyrektor zarządzający Svilanit Polska sp. z o.o.

– Uruchamiamy również punkty handlowe w sklepach tzw. shop in shop. Mamy już kilka takich stoisk m.in. w Nowym Sączu (Galeria Sandecja), Kaliszu, Chełmnie. Ponadto jesteśmy przygotowani na rozwój sklepów franczyzowych.

– Od 2011 roku prowadzimy sklep internetowy z produktami Svilanit, który odnotowuje coraz większą sprzedaż. Jednak jest jeszcze za wcześnie żeby porównywać obroty ze stacjonarnymi punktami sieci – dodał Henryk Mędrzak.

Słoweńska spółka Fabryka Włókiennicza Svilanit, d.d. powstała w 1938 roku i produkuje pod marką Svilanit tekstylia domowe m.in. ręczniki, dywaniki, pościele, koce, kołdry, itp.

Sklepy Svilanit znajdują się w Słowenii, Chorwacji, Polsce i w Serbii. W 2010 roku spółka uruchomiła swój oddział w Polsce. Obecnie w sieci na terenie kraju funkcjonują trzy salony w galeriach handlowych m.in. w krakowskiej Bonarka City Center, Galerii Kazimierz oraz w poznańskiej Malcie. Średnia powierzchnia otwieranych salonów wynosi od 60 do 70 mkw. Produkty marki Svilanit można również kupić za pośrednictwem sklepu internetowego.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016