Tchibo: ekspansja w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców

Rynek kawowy

Rynek kawowy

Właścicielem wszystkich sklepów Tchibo w Polsce jest Tchibo Warszawa. Obecnie sieć sklepów Tchibo w Polsce stanowi 48 sklepów regularnych i 3 sklepy outletowe

Spółka prowadzi również sklep internetowy Tchibo.pl. Średnia powierzchnia sklepów tradycyjnych ma od 130 mkw. do 150 mkw. Jak już informowaliśmy, w planach spółki jest dalsza ekspansja i wybór najlepszych lokalizacji, które spełniają wewnętrzne kryteria.

– W 2013 roku planujemy poszerzenie portfolio o kilka sklepów w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców, w których widzimy duży potencjał wynikający z siły nabywczej i relatywnie niskiej reprezentacji naszych sklepów. Planujemy otworzyć je w centrach handlowych, które charakteryzują się stałą, wysoką odwiedzalnością – powiedział w rozmowie z portalem Retailnet Szymon Dąbrowski, dyrektor sklepów Tchibo, Tchibo Warszawa.

Jak dowiedziała się redakcja Retailnet, Tchibo poszukuje lokalizacji o wysokiej i przewidywalnej odwiedzalności. Firma otwiera salony w już istniejących centrach i galeriach handlowych, ale w swoich planach ekspansji nie wyklucza powstających projektów.

W Polsce Tchibo obecne jest od 1992 r. Grupą docelowa sklepów Tchibo są nowoczesne, otwarte kobiety, najczęściej pracujące zawodowo, o wyższych dochodach, mieszkające, najczęściej z rodziną, w miastach.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska