Millenium Hall
Millenium Hall

W Centrum Handlowym Millenium Hall w Rzeszowie wdrożony został nowy projekt zarządzania obiektem. Jego celem jest podniesienie atrakcyjności galerii.

Zarządzanie Centrum Handlowym Millenium Hall objął bezpośrednio inwestor – Develop Investment sp. z o.o.

Funkcja dyrektora zarządzającego została powierzona Andrzejowi Czyżowi – doświadczonemu menagerowi z wieloletnim doświadczeniem w branży retail oraz w zarządzaniu nieruchomościami, który jest również współautorem Kodeksu Dobrych Praktyk Polskiej Rady Centrów Handlowych.

Nowa strategia działania wdrażana w Millenium Hall oparta będzie na pogłębionej analizie poszczególnych grup docelowych, zastosowaniu efektywnych sposobów dotarcia, ciągłym monitorowaniu wskaźników efektywności oraz precyzyjnym dopracowaniu oferty handlowo–usługowej. Całość strategii będzie realizowana poprzez ciągłe jej poszerzanie, a także dynamiczne dostosowywanie do potrzeb i oczekiwań konsumentów. Temu służyć ma zamierzony proces rekomercjalizacji. Zdaniem zarządcy proces ten powinien trwać przez cały czas funkcjonowania stale rozwijającego się centrum.

Millenium Hall to pierwsze regionalne centrum kulturalno-handlowe na Podkarpaciu. Powierzchnia centrum to ponad 56 tys. mkw (GLA), na której klienci mogą znaleźć ponad 200 sklepów najmodniejszych marek. Główni najemcy to: marki grupy Inditex (Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti), H&M, marki grupy LPP (Reserved, Cropp Town, Mohito, House), Max Mara Weekend, Toys”R”US, Media Expert, Multikino, Piotr i Paweł oraz stowarzyszenie Siemacha. Deweloperem projektu jest spółka Develop Investment.