Jack Wolfskin: firma otworzy salon w Galerii Łódzkiej

Jack Wolfskin

Jack Wolfskin

Nowy sklep marki Jack Wolfskin oferującej odzież outdoorową zostanie otwarty w centrum handlowym Galeria Łódzka. Salon zajmie powierzchnię 100 mkw. Będzie to pierwszy punkt sprzedaży marki w Łodzi.

W sklepie znajdzie się aktualna kolekcja dla kobiet i mężczyzn oraz linia Jack Wolfskin Kids Outdoor przeznaczona dla dzieci. Sklep w Galerii Łódzkiej będzie 5. lokalizacją marki w naszym kraju.

– Cieszymy się, że otwierając nowy sklep Jack Wolfskin, będziemy mogli oddać naszym klientom do dyspozycji doświadczony zespół sprzedawców, który służył będzie radą we wszystkich tematach związanych z outdoorem – mówi Marcin Gabryołek, właściciel firmy FAM, dystrybutora produktów Jack Wolfskin.

W roku gospodarczym 2012 skonsolidowane obroty producenta odzieży outdoorowej firmy Jack Wolfskin – wyniosły 351 mln euro.
Na rynku międzynarodowym firma nadal zwiększa tempo ekspansji.

– Obecnie widzimy duży potencjał przede wszystkim na rynkach Azji, Wielkiej Brytanii oraz Europy Wschodniej. Będziemy tam nadal wzmacniać nasze działania i zwiększać inwestycje – mówi Michael Rupp, dyrektor generalny w firmie Jack Wolfskin.

Na koniec roku gospodarczego 2012 liczba pracowników zatrudnionych w całym koncernie Jack Wolfskin wynosiła około 700, a w roku poprzednim 630.

Firma Jack Wolfskin to jeden z wiodących dostawców funkcjonalnej odzieży, obuwia i wyposażenia outdoorowego w Europie i jednocześnie największy franczyzodawca w branży specjalistycznego handlu sportowego na rynku niemieckim.

W Polsce działają obecnie 4 salony firmowe, które mieszczą się w centrach handlowych. Produkty marki można jednak nabyć na terenie całego kraju w sklepach partnerskich zlokalizowanych także w galeriach handlowych.

Produkty firmy Jack Wolfskin są aktualnie sprzedawane na terenie Azji i Europy  w ponad 600 sklepach franczyzowych i w licznych punktach sprzedaży których jest ponad 4 tys.

Reklama

Galeria Jurajska