Avans na Shopping Center Forum 2013

Gerard Mikina, Avans

Gerard Mikina, Avans

– Cieszy nas ponowna obecność na Shopping Center Forum 2013 – targach, tak ważnych z punktu widzenia branży oraz dalszych planów dotyczących naszej sieci.

Ostatni rok był dla naszej firmy rokiem przełomowym. W lipcu podpisaliśmy umowę zakupu marki i sieci elektromarketów Avans, tym samym po wydanej przez UOKiK zgodzie w październiku 2012 staliśmy się jej jedynym właścicielem. Było dla nas oczywiste, że powinniśmy się skupić na rozwoju tej właśnie sieci, ponieważ Avans jest marką znaną i cenioną na rynku. Niemalże od razu zaczęliśmy otwierać nowe sklepy. W styczniu br. otrzymaliśmy natomiast zgodę UOKiK na przejęcie 40 sklepów od białostockiej spółki Havo. Naturalnym krokiem był rebranding tych sklepów na sklepy sieci Avans. Obecnie sieć naszych sklepów liczy ponad 230 elektromarketów, natomiast do końca roku powiększy się ona o kilkadziesiąt nowych punktów – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Gerard Mikina, Dyrektor Pionu Inwestycji Avans, zarządzający Działem Inwestycji, Działem Ekspansji oraz Działem Budowlanym.

Właściciele sieci Avans planują intensywną ekspansję na terenie całego kraju. Jak zapowiadają – ich celem są najatrakcyjniejsze lokalizacje we wszystkich regionach. Stawiają na obiekty wolnostojące, retail parki oraz galerie handlowe, które cieszą się popularnością wśród konsumentów, ze względu na nowoczesny wygląd oraz infrastrukturę, a także największą możliwość dostosowania lokalizacji do oczekiwań klientów.

– Avans to marka znana i wiarygodna, obecna na rynku od wielu lat. Jesteśmy przekonani, że z wykorzystaniem naszego doświadczenia w branży, w szybkim czasie marka ta osiągnie ponownie liczbę kilkuset sklepów, jak w latach swojej największej świetności. Jednym z kluczowych kanałów sprzedaży detalicznej sieci jest również sklep internetowy www.avans.pl. Każdy z towarów zamówionych w e-sklepie może zostać sprawdzony i odebrany w sklepie stacjonarnym Avans. Avans pod naszymi skrzydłami to gwarancja jakości. Cały czas inwestujemy w rozwój i promocję marki, a dzięki szeroko zakrojonej kampanii telewizyjnej z udziałem Michała Wiśniewskiego, jej rozpoznawalność cały czas rośnie.

– Avans jest marką o olbrzymim potencjale rozwojowym, dlatego też planujemy intensywną ekspansję sieci w regionach, w których dotychczas nie była obecna, modernizację istniejących elektromarketów oraz ewentualną relokację w granicach danego miasta. Nie mamy wątpliwości, że elektromarkety są dziś jednym z magnesów przyciągających do galerii i że Avans może być jednym z kluczowych punktów na mapie najbardziej popularnych  centrów handlowych. Mamy nadzieję, że efektem naszej obecności na Shopping Center Forum 2013 będzie podpisanie jeszcze w tym roku kolejnych umów  wynajemu powierzchni handlowych w najlepszych miejskich galeriach. Posiadając sprawdzone, gotowe formaty, dopasowane do różnych przedziałów metrażowych, jesteśmy optymalnym najemcą każdego centrum handlowego. Liczymy na duże zainteresowanie deweloperów podczas samych targów oraz po ich zakończeniu – zaznacza Gerard Mikina.

Od roku 2012 marka i sieć elektromarketów należących do Avans sp. z o.o. działa w ramach Grupy Domex, skupiającej obecnie ponad 230 sklepów branży Multimedia/RTV/AGD w całej Polsce.

Przedstawiciele sieci będą obecni na Shopping Center Forum 2013. Jesienna edycja Forum odbędzie się 18-19.09.2013 w Centrum EXPO XXI w Warszawie.

Reklama

Galeria Jurajska