Giacomo Conti: w 2013 roku sieć powiększy się o 6-8 sklepów

Salon Giacomo Conti

Salon Giacomo Conti

Zarząd spółki Giacomo Conti, właściciel sieci salonów z modą męską, poinformował o planach ekspansji. Nowe salony sieci pojawią się w sprawdzonych centrach handlowych, które mają ugruntowaną pozycję na rynku.

– Z uzyskanych informacji wynika, że w obecnym roku sieć sklepów Giacomo Conti powiększy się o 6 do 8 nowych sklepów. Mamy aktualnie podpisane dwie umowy warunkowe i zaawansowane negocjacje na temat 3 innych lokalizacji – poinformował redakcję Retailnet Tomasz Drobiński, specjalista ds. marketingu Giacomo Conti.

Przedstawiciele spółki obecnie prowadzą kilka zaawansowanych rozmów dotyczących nowych lokalizacji, ale nie ujawniają jeszcze szczegółowych planów otwarcia kolejnych sklepów. Spółka cywilna Giacomo Conti Z. Markowski K. Olejniczak S.C. poszukuje partnerów franczyzowych z całej Polski. W większych miastach otwiera lokale o powierzchni około 100 – 120 mkw., a w mniejszych salony o powierzchni 70 – 90 mkw.

Obecnie w ramach sieci działają 34 salony Giacomo Conti. W roku 2012 spółka otworzyła 9 nowych sklepów, z czego 4 to sklepy franczyzowe. Firma prowadzi także sklep internetowy www.giacomo.pl

Oferta marki skierowana jest do mężczyzn dbających o swój wizerunek zarówno w pracy, jak i w życiu prywatnym. Obok garniturów biznesowych, płaszczy, kurtek, swetrów i taliowanych koszul męskich oferuje także fraki, smokingi oraz garnitury ślubne szyte na miarę.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016