Digel: plany uruchomienia kolejnych salonów outletowych w Polsce

Salon Digel

Salon Digel

Ostatnio ruszył pierwszy w Polsce firmowy sklep outletowy niemieckiej marki Digel, specjalizującej się w odzieży męskiej. Na potrzeby salonu firma zajęła lokal o powierzchni ponad 500 mkw. w Factory Warszawa Annopol.

Inspiracją dla stworzenia polskiego sklepu outletowego marki Digel były sklepy wyprzedażowe firmy, działające w Austrii, Niemczech i Francji. Klienci z całej Europy coraz częściej korzystają z outletow, w których znajdują wyroby nienagannej jakości, ale w dostępnych dla nich cenach. Trend ten pojawia się również w Polsce, dlatego firma Digel planuje w niedługim czasie otwarcie w naszym kraju kolejnych własnych outletów.

W salonie Digel znajduje się odzież klasyczna jak i casualowa. Obok klasycznych garniturów biznesowych i wieczorowych, znajdą się kurtki, marynarki, spodnie i koszule oraz bogata gama dodatków. Ponadto salon dostosowano do potrzeb osób niepełnosprawnych. Szerokość alejek zaprojektowano tak, aby bez problemu mogli poruszać się nimi ludzie na wózkach. Jest też sześć szerokich przymierzalni, w tym jedna wyjątkowo przestronna dla tych, którzy potrzebują więcej miejsca, np. niepełnosprawnych z opiekunami.

Digel to międzynarodowa marka odzieżowa. W Polsce działa od 1993 roku jako Digel Polska sp. z o.o. Jej założycielem jest Hans Digel, szef i właściciel firmy Digel GmbH&Co KG w Nagold koło Stuttgartu.

Od momentu powstania Digel Polska aktywnie uczestniczy w polskim rynku odzieżowym. Otwiera przede wszystkim salony partnerskie oraz typu shop in shop. Obecnie w ramach sieci Digel działa około 40 punktów (łącznie salony partnerskie i typu shop in shop). Sklepy znajdują się m.in. w Warszawie (Arkadia, Promenada, Blue City), Bydgoszczy (Galeria Pomorska) i w Kielcach (Galeria Echo).

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016