Salon Sizeer

Marketing Investment Group, właściciel sieci salonów z obuwiem Sizeer, planuje kolejne otwarcia sklepów w dużych miastach w Polsce.

– Najbliższe inauguracje salonów Sizeer planowane są na koniec kwietnia. Będą to: salon Sizeer Premium w Złotych Tarasach (185 mkw.) oraz Sizeer Premium w Lublin Plaza (156 mkw.) – powiedziała w rozmowie z portalem Retailnet Katarzyna Kamińska-Nobis, Dyrektor Departamentu Administracji i Najmu, Marketing Investment Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A. 16 kwietnia 2013 roku ruszył także nowy salon w formacie Premium w warszawskiej Galerii Mokotów (160 mkw.).

Charakterystyczną cechą salonów Premium jest ich niestandardowy wystrój. Elementami wyróżniającymi koncept, nad którym MIG pracuje od 2010 roku, są tzw. Green Wall’e – czyli zielona ściana, złożona z tropikalnych roślin służąca jako ekspozytor na  produkty. Salony Sizeer w takiej formie funkcjonują w dużych i renomowanych centrach handlowych wielkich miast, m.in. w CH Arkadia w łódzkiej Manufakturze (pierwszy salon w tym koncepcie), w Galerii Rzeszów, warszawskim CH Wola Park oraz w Galerii Łódzkiej. Średnia powierzchnia sklepów to ok. 150 mkw. Sizeer Premium oferuje dedykowane kolekcje i limitowane linie, które nie są dostępne gdzie indziej. Są to tzw. produkty ikony Reebok, unikatowe modele marki Jordan czy SMU (produkty na wyłączność). W salonach sieci można nabyć ponadto produkty takich marek, jak Nike, adidas, Reebok, Lacoste, Converse, Timberland, Helly Hansen, Puma, Ecco, New Era, Confront.

Marketing Investment Group oprócz sieci Sizeer ( obecnie około 70 sklepów w Polsce) jest także właścicielem sieci  50style. MIG jest także wyłącznym dystrybutorem marek Timberland, Umbro, linii obuwniczej Lacoste w Polsce, New Era, Lotto, Head, Confront, Feewear. Obecnie do Marketing Investment Group należy w Polsce około 130 sklepów. Do spółki należą też sklepy internetowe  e-sizeer.com, Timberland.pl, 50style.pl, GaleriaMarek.pl.