Salon Centro
Salon Centro

W pierwszym tygodniu kwietnia tego roku sklepy Centro w Olsztynie i Chorzowie odnotowały wzrost frekwencji spowodowany akcją przeprowadzoną w dwóch salonach wyprzedażowych sieci.

Dwadzieścia  razy więcej sprzedanych par butów oraz dziesięciokrotnie większy obrót to wyniki akcji prosprzedażowej przeprowadzonej w dwóch sklepach outletowych sieci obuwniczej Centro w Olsztynie i Chorzowie.

– To był najlepszy weekend w historii działania Centro na polskim rynku – mówi Diana Paszkowska,  Commercial Director Central & Eastern Europe sieci Centro – Nasza oferta przyciągnęła do salonów tłumy klientów, sprzedaliśmy 17 tysięcy par butów, a wartość transakcji wzrosła ponad tysiąckrotnie. Ta akcja pokazała, jak trafnie sieć Centro rozpoznała potrzeby zakupowe Polaków, dla których atrakcyjna cena jest równie ważna jak modny wygląd –  komentuje Diana Paszkowska.

Podczas promocyjnego weekendu salony outletowe sieci Centro w Olsztynie i Chorzowie oferowały obuwie ze wszystkich swoich kolekcji w specjalnej cenie 19,99 zł za parę, dwie pary za 29,90 zł, a za trzy pary 39,99 zł. W pozostałych 55 salonach Centro można było kupić dwie pary butów wczesnowiosennych w cenie jednej pary (za 79,99 zł), dodatkowo obowiązywała zniżka 30 proc. na całą kwotę paragonu.

Centro to międzynarodowa marka obuwnicza, która na polskim rynku dostępna jest od czerwca 2011 roku. Kolekcje sieci uzupełniane są co miesiąc o kolejne modele. Każdy salon oferuje ponad 2 tys. modeli butów. Międzynarodowa sieć sprzedaży to  blisko 60 sklepów zlokalizowanych w Polsce oraz blisko 900 na całym świecie.