Neinver: 280 tys. klientów Factory Warszawa Annopol po miesiącu od otwarcia

Otwarcie Factory Annopol

Otwarcie Factory Annopol

Od 18 kwietnia 2013 roku oferta drugiego centrum wyprzedażowego Factory w Warszawie, powiększy się o dwie nowe marki – Puccini oferującą torby, walizki i galanterię skórzaną oraz salon odzieżowy Scott Free.

W kolejnych tygodniach oferta Factory Warszawa Annopol wzbogaci się także o sklepy Adidas, Barakuda, Italian Fashion, Hi-tech i Brugi, a także pierwszą w Warszawie salę zabaw dla dzieci Jupi Park, w której organizowane będą warsztaty i przyjęcia dla najmłodszych.

Działające od miesiąca Factory Warszawa Annopol odwiedziło już ponad 280 tys. klientów. Na 19, 7 tys. mkw. powierzchni handlowej  kupujący mają do dyspozycji ponad sto sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych.

Od otwarcia centrum 13 marca 2013 r., największą popularnością, jak poinformował zarząd obiektu, cieszą się sklepy odzieżowe i obuwnicze.

– W ostatnich tygodniach w Factory Warszawa Annopol rozpoczęły działanie kolejne sklepy i stoiska, w tym Ziaja z kosmetykami oraz Coffee Can z kawą, herbatą i akcesoriami. Mieszkaniowy charakter dzielnicy i najbliższych okolic spowodował, że ofertę outletu skonstruowaliśmy tak, aby w szczególny sposób odpowiadała rodzinom z dziećmi, które chętnie wybierają się do nas na zakupy – mówi Anna Zawadzka, dyrektor centrum wyprzedażowego Factory Warszawa Annopol..

Jak poinformował zarząd obiektu, wyjątkowo dużo kupujących odwiedzało Factory w weekendy, często byli to młodzi ludzie z dziećmi, chętnie korzystający ze stref przygotowanych właśnie z myślą o najmłodszych. Factory Warszawa Annopol jest pierwszym w stolicy centrum handlowym z zewnętrznym, ogólnodostępnym placem zabaw, wyposażonym w zjeżdżalnie i huśtawki.

Wśród najemców obiektu znajdują się takie marki jak Tommy Hilfiger, Mustang, Adidas, Nike, Reserved, Mohito, Cropp, House, Kazar, Lee Cooper, Levi’s, Cross Jeans, Big Star, Tom Tailor, Vero Moda, Wittchen i Digel. Klienci Factory mogą korzystać również z oferty popularnej drogerii Rossmann, restauracji Sphinx i Chłopskie Jadło oraz sklepu z czekoladą Lindt.

Obok obiektu, zlokalizowanego przy charakterystycznych tunelach Trasy Toruńskiej (zjazd ul. Łabiszyńską), znajduje się parking dla klientów, mogący pomieścić 800 samochodów.

 

Przypomnijmy, pod marką Factory, Neinver wprowadził koncepcję centrum outlet do Hiszpanii i Polski i jest drugim co do wielkości operatorem centrów outlet  w Europie. W 2009 roku Neinver skonsolidował swoje centra outlet w Portugalii, Niemczech i Włoszech, wprowadzając nową markę The Style Outlets.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016