Carrefour: wzrost sprzedaży w I kwartale 2013 roku

Carrefour

Carrefour

Grupa Carrefour opublikowała wyniki finansowe dotyczące pierwszego kwartału 2013 roku. Wynika z nich, że Carrefour odnotował wzrost przychodów (z VAT) o 1,3 proc., który wyniósł ponad 20,8 mld euro.

Carrefour najlepsze wyniki sprzedaży odnotował w Ameryce Łacińskiej (wzrost o 14 proc.) i  stabilny wzrost w Azji. Natomiast w Europie zanotowano spadek sprzedaży o 2,6 proc. Jedynym krajem, który zanotował wzrost sprzedaży w tym regionie była Belgia (o 3,6 proc.).

Grupa Carrefour w pierwszym kwartale 2013 roku uruchomiła 142 sklepy.

Carrefour Polska należy w 100 proc. do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce ponad 500 placówek: hiper- i supermarkety, ponad 40 centrów handlowych, przymarketowe stacje paliw oraz przeszło 300 sklepów franczyzowych Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience.

Carrefour Polska pracuje nad rozwojem sieci sklepów franczyzowych. W marcu 2013 roku otwartych zostało 13 nowych placówek w różnych regionach kraju. Otwarto m.in. trzecią placówkę w Gdańsku, gdzie sieć zadebiutowała miesiąc temu. Nowe sklepy Carrefour Express mini-market, Carrefour Express convenience oraz Globi powstały także między innymi w Kielcach, Zgłobieniu, Lądku Zdroju i Krakowie.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016