Experian: wzrost indeksu FootFall

Salon Empik

Salon Empik

FootFall Indeks Polska w tygodniu od 8 do 14 kwietnia 2013 roku wzrósł o 8,1 proc. rok do roku. W zestawieniu odwiedzalności galerii handlowych tydzień do tygodnia był lepszy o 10,9 proc. i wyniósł 82,13 pkt. – podała w raporcie firma Experian.

Natomiast skumulowana strata wyniosła 4.8 proc.

Pierwszą poprawę wyników odwiedzalności galerii handlowych mogliśmy zaobserwować w zeszłym tygodniu.

Cotygodniowe badania liczby klientów w polskich centrach handlowych prowadzi irlandzka firma badawcza Experian plc. Ma ona siedzibę w Dublinie. Polskę obsługuje berlińskie biuro firmy, odpowiedzialne za Europę Centralną i Wschodnią.

Experian dane do analiz zbiera w blisko 900 obiektach handlowych, w ponad 40 krajach. W oparciu o wyniki tych badań przygotowywane są cotygodniowe raporty, na podstawie których można obserwować odwiedzalność obiektów handlowych. Dzięki nim właściciele centrów handlowych oraz ich najemcy wiedzą jakie są preferencje klientów – ile osób odwiedza obiekt, w jakich godzinach i na jakich zasadach korzystają z parkingu.

Reklama

Galeria Jurajska