Shay Cohen, Aroma Espresso Bar: nowe kawiarnie w 7 największych polskich miastach

Shay Cohen, CEO Aroma Espresso Bar Polska

Shay Cohen, CEO Aroma Espresso Bar Polska

– Planujemy kolejne otwarcia Aroma Espresso Bar zarówno przy głównych ulicach polskich miast, jak również w galeriach i centrach handlowych. Jesteśmy zainteresowani uruchomieniem nowych lokali przede wszystkim w 7 największych polskich miastach. Będą to kawiarnie własne i franczyzowe – powiedział portalowi Retailnet Shay Cohen, CEO Aroma Espresso Bar Polska.

– Konkurencja na rynku kawiarni, zresztą jak na każdym innym rynku, jest bardzo pozytywnym zjawiskiem. Dla nas też jest wielką szansą na pokazanie unikalnego konceptu sieci. Aroma Espresso Bar to także doskonała atmosfera i najwyższej jakości serwis. Ten ostatni czynnik ma na polskim rynku szczególne znaczenie. Polacy są niezwykle wymagający w kwestii jakości usług, ale też potrafią docenić wysokiej jakości serwis, doskonałą kawę, pyszne jedzenie i miejsce do którego chce się wracać – dodał Shay Cohen.

Aroma Espresso Bar, stawia przede wszystkim na obecność w wielkich miastach, w sąsiedztwie głównych ośrodków uniwersyteckich, w centrach i galeriach handlowych, przy kluczowych ulicach, o wysokim natężeniu ruchu pieszego, a także w sąsiedztwie biurowców. Spółka poszukuje lokali wielkości od 100 do 180 mkw. Obecnie w Polsce działają 3 kawiarnie sieci Aroma Espresso Bar. Do końca 2013 roku planowane jest otwarcie 10-15 nowych punktów w całej Polsce.

Aroma Espresso Bar oferuje swoim franczyzobiorcom silne wsparcie w zakresie wyszukania oraz wyboru stosownego miejsca. Właściwa lokalizacja jest bowiem jednym z podstawowych czynników, które determinują sukces danej kawiarni. Właśnie dlatego element ten weryfikowany jest niezwykle szczegółowo. Firma pomaga również w prowadzeniu rozmów dotyczących ustalenia warunków najmu.

Osoba, która zdecyduje się na otwarcie kawiarni pod szyldem Aroma Espresso Bar może liczyć na: wsparcie i doradztwo w zakresie uruchomienia i prowadzenia kawiarni (w tym w opracowaniu biznes planu), pomoc w kwestii zakupu niezbędnego sprzętu (po atrakcyjnych cenach), na doradztwo w zakresie wyboru lokalizacji oraz działań marketingowych. Może też skorzystać z pakietu szkoleń dla franczyzobiorcy oraz jego pracowników (w tym szkoleń menedżerskich). W ofercie znajdują się także: nadzór nad inwestycją, atrakcyjny pakiet współfinansowania części inwestycji, wyłączność terytorialna na danym obszarze. Przewidywany koszt całkowity inwestycji wynosi 600-700 tys. zł.

Aroma Espresso Bar funkcjonuje w największych światowych miastach: Nowym Jorku, Los Angeles, Toronto, Kijowie, Berlinie i Tel Awiwie. Teraz stawiamy na Warszawę. W kawiarniach oprócz różnego rodzaju kaw znajdą się ponadto soki, herbaty a także zestawy śniadaniowe.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016