Pepco: w kwietniu kilka nowych sklepów w centrach handlowych

Pepco

Pepco

Firma Pepco Poland otworzyła w ostatnich dniach 4 nowe sklepy. W Polsce placówki zostały otwarte w Gliwicach i Kędzierzynie-Koźlu.

Pepco realizuje też plan ekspansji  na Słowacji. W tym kraju również otwarto dwa sklepy. Znalazły się one w miejscowościach Skalica i Hlohovec.

Do końca kwietnia 2013 liczba sklepów sieci Pepeco powiększy się o 3 kolejne lokale. Jeden ze sklepów znajdzie się w Grudziądzu w Galerii Grudziądzkiej, przy ul. Konarskiego 45. Następne otwarcie zaplanowano w Krotoszynie w Galerii Krotoszyńskiej, przy ul. Słodowej 13.

26 kwietnia kolejny sklep zostanie otwarty na Słowacji w Spisska Nova Ves. W maju liczba sklepów Pepco przekroczy 430, a na Słowacji – 15.

Sklepy Pepco otwierane są zarówno w galeriach handlowych, jak i przy ulicach w miastach różnej wielkości. Uruchomienie jednego sklepu to inwestycja rzędu około miliona złotych. Średnia powierzchnia punktu handlowego sieci zajmuje 350 mkw. Do końca 2013 roku firma chce uruchomić 80 nowych punktów sprzedaży. W 2014 roku Pepco planuje posiadać w Polsce sieć 600 sklepów.

Pepco to sklepy dyskontowe, oferujące artykuły odzieżowe oraz artykuły przemysłowe codziennego użytku. Są to sklepy samoobsługowe sprzedające towary w niższych cenach.

Pepco Poland sp. z o.o. należy do spółki Pepkor Holdings (Proprietary) Limited, jednej z największych kapitałowo firm w RPA. Pepkor działa w segmencie dyskontowej sprzedaży detalicznej od 1965 roku, a obecnie prowadzi działalność w 12 krajach Afryki, Azji i Europy, zarządzając 7 sieciami detalicznymi pod różnymi markami handlowymi (m. in. Pepco, PEP, Ackermans, Best&Less, Dunns, Shoe City, John Craig). Na całym świecie posiada ponad 2800 sklepów oraz zatrudnia 27 tys. pracowników.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska