Atrium Felicity: poszerzenie oferty gastronomicznej

W gronie restauracji lubelskiego centrum handlowego Atrium Felicity pojawią się: Pizza Dominium, Sushi Ichiban, Sushi Wok i Olimp.

Poziom komercjalizacji obiektu wynosi obecnie 87 proc., uwzględniając list intencyjny podpisany z marką Media Saturn.

– Chcemy, aby Atrium Felicity było nie tylko centrum zakupów, ale również miejscem spędzania wolnego czasu . Dlatego dużą wagę przywiązujemy do oferty restauracyjnej i kawiarnianej. Sam food court zajmie około 2 tys. mkw. powierzchni centrum– mówi Barbara Pryszcz, Chief Operating Officer Atrium Poland Real Estate Management.

Pizza Dominium jest jedną z największych sieci lokali gastronomicznych w Polsce. Obecnie posiada ponad 60 lokalizacji w całym kraju. Od początku istnienia firma serwuje swoim klientom ręcznie wyrabianą pizzę, według oryginalnej, włoskiej receptury. W Atrium Felicity restauracja zajmie lokal o powierzchni ponad 100 mkw.

Sieć restauracji Ichiban posiada w swoim menu potrawy wywodzące się m.in. z kuchni japońskiej i tajskiej. Przy przygotowywaniu dań wykorzystywane są tylko świeże produkty oraz oryginalne potrawy sprowadzane specjalnie z krajów Dalekiego Wschodu. Wystrój lokalu będzie nawiązywał do klimatów orientalnych. Sushi Ichiban zajmie ponad 50 mkw. powierzchni centrum.

Sushi Wok to nowy koncept chińskich restauracji oferujących świeżo przygotowywane dania z woka, podawane z ryżem lub makaronem. Potrawy będzie można zamówić również na wynos. Nowy koncept zajmie lokal o powierzchni ponad 40 mkw.

Restauracja Olimp to największa w Polsce sieć serwująca posiłki w samoobsługowym systemie sprzedaży na wagę. Restauracja oferuje dania kuchni z całego świata, ze szczególnym naciskiem na potrawy kuchni śródziemnomorskiej, z przewagą warzyw, ryb i drobiu. W menu znajdą się również potrawy prozdrowotne – dania wzbogacone dodatkiem błonnika, przygotowane według receptury naukowców z Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie. Olimp zajmie blisko 90 mkw. powierzchni centrum.

Pizza Dominium, Sushi Ichiban, Sushi Wok i Olimp rozszerzą ofertę restauracji i kawiarni w Atrium Felicity. Klienci będą mogli zjeść i odpocząć m.in. w KFC, lodziarni Grycan, restauracjach: Grand Kebab i Wyspa Smaków, a także spróbować mrożonych jogurtów w punkcie RedBerry.

Atrium Felicity będzie centrum regionalnym i pierwszym tak dużym w Lublinie. Powierzchnia najmu galerii wyniesie 75 tys. mkw. Centrum jest zlokalizowane przy jednej z głównych arterii Lublina: al. Witosa i ul. Grygowej. Inwestor ma podpisane umowy z operatorem spożywczym – siecią hipermarketów Auchan (20 tys. mkw.) oraz marketem budowlano-dekoracyjnym Leroy Merlin (12,5 tys.mkw.). Wśród 120 sklepów i punktów usługowych znajdą się takie marki, jak: C&A, H&M, Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Reserved, Cropp, House, Mohito, SinSay, Home&You, Cubus, Carry, New Yorker, Diverse, Lavard, CCC, Gino Rossi, Ryłko, Kari, Ecco, Prima Moda, Wojas, Badura, Intersport, Martes Sport, Smyk Megastore, Rossmann, Sephora Super-Pharm, Yes, Paris Optique, Twoje Soczewki, Piękne Oczy, Gatta, Kolporter, Travel Planet, Orange, Grycan, KFC, Pure Jatomi Fitness, Jupi Park, RTV Euro AGD, i wiele innych. Inwestor podpisał  również list intencyjny z salonem Media Saturn. Wyłącznym agentem komercjalizującym projekt jest firma Cushman &Wakefield. Dla klientów centrum zaplanowano parking na 3 tys. miejsc. Otwarcie centrum planowane jest na początek 2014 roku.

W pierwszych dniach października ubiegłego roku inwestor uruchomił stronę internetową projektu: www.atrium-felicity.pl na której można uzyskać najnowsze informacje dotyczące realizacji inwestycji oraz na bieżąco śledzić postępy na placu budowy dzięki podglądowi z kamery tam zainstalowanej.

Reklama

Galeria Jurajska