Freebee to multipartnerska platforma programów lojalnościowych – w pełni oparta o technologie mobilne – oraz elektroniczny portfel na karty lojalnościowe. Freebee zadebiutowało na rynku w kwietniu 2012 roku. Twórcą systemu jest New Media Ventures.

Dzięki nowej plastikowej karcie oraz tabletom, w które wyposażani są partnerzy, zdobywanie nagród w ulubionych miejscach staje się możliwe dla wszystkich, nie tylko posiadaczy smartfonów. Z nowej wersji Freebee od kwietnia 2013 roku korzystają już m.in.: sieć juice barów Skok na Sok, warszawskie restauracje North Fish, a także lokale Thai Wok czy Greek House.

Partnerzy przystępujący do nowego Freebee otrzymują pakiet zawierający tablet i karty plastikowe – za pomocą których stali klienci zbierają punkty i odbierają nagrody.

– Nowe Freebee to jedna karta w wersji plastikowej lub mobilnej i łatwe do zdobycia nagrody. Platforma obejmuje już blisko 1000 lubianych miejsc w całej Polsce, spośród których część już obsługuje swoich lojalnych klientów za pomocą tabletu – mówi Aymeric Monod-Gayraud, prezes zarządu New Media Ventures, twórcy Freebee.

Kartę plastikową można otrzymać i korzystać z niej u partnerów, którzy wdrożyli działania Freebee. Na platformach App Store i Google Play do pobrania jest nowa wersja aplikacji Freebee.

– Freebee jest unikatowym narzędziem na rynku, ponieważ zapewnia dostępność usługi dla wszystkich klientów, dając jednocześnie możliwość korzystania z dobrodziejstw rozwiązań mobilnych – dodaje Michał Niemczycki, wiceprezes zarządu New Media Ventures.

Firmy w oparciu o know-how Freebee mogą stworzyć bez kosztownych inwestycji swój program lojalnościowy, dostępny dla wszystkich użytkowników. Co istotne, Freebee to narzędzie czysto lojalnościowe, pozwalające nagradzać najbardziej wartościowych klientów, którzy płacą pełną cenę i wracają na kolejne zakupy.

– Z obserwacji rynku, a także z licznych rozmów z firmami i z komentarzy klientów wynika, że na nasycenie rynku smartfonami musimy jeszcze zaczekać. Nadal uważamy, że rynek mobile jest niezwykle obiecujący i spodziewam się, że w perspektywie około dwóch do trzech lat większość uczestników programów lojalnościowych będzie już korzystać z aplikacji na smartfony – podkreśla Aymeric Monod-Gayraud.

Karty dostępne są przy kasach nowych partnerów Freebee, a klienci mogą zacząć ich używać od razu – bez rejestracji. Ta jest za to wymagana przed odbiorem nagrody i przebiega ekspresowo.

Nagrody dostępne są bardzo szybko, już nawet po kilku wizytach (transakcjach) w ulubionej kawiarni, bistro, salonie urody czy innym punkcie działającym na platformie Freebee.

Obecnie Freebee jest już dostępne w blisko 1000 miejsc w całej Polsce. Programy lojalnościowe z platformy Freebee funkcjonują w wybranych kawiarniach i pubach, a także w hotelach, restauracjach, kinach, teatrach, placówkach sportowo-rekreacyjnych, studiach fitness, salonach piękności i fryzjerskich, kwiaciarniach, sklepach: spożywczych, odzieżowych, kosmetycznych oraz w myjniach samochodowych i punktach napraw. Więcej informacji na www.freebee.pl.