Experian: wzrasta wskaźnik foot fall w polskich centrach handlowych

Centrum handlowe

Centrum handlowe

FootFall Indeks Polska w tygodniu od 15 do 21 kwietnia 2013 roku wzrósł o 1,4 proc. rok do roku oraz spadł o 0,4 proc. w porównaniu z poprzednim tygodniem i wyniósł 81,84 pkt. Natomiast skumulowana strata wyniosła 4.8 proc. – podała firma Experian.

– Cieszę się bardzo, że znów mam dobre wieści. Frekwencja w handlu w naszym kraju powoli rośnie. Komentując poprzedni raport założyłem wzrost dla tygodnia szesnastego. Moja pomyłka nie była zbyt wielka, gdyż mamy mały spadek na granicy stabilizacji. Bardzo istotny jest wzrost w porównaniu rocznym, który po raz kolejny zmniejszył stratę skumulowaną. Obecny tydzień powinien wykazać się podobnym trendem, po którym nastąpi długi weekend majowy. Klienci wrócą do masowego robienia zakupów dopiero po nim – skomentował Maciej Kowalczyk z firmy Experian.

FootFall Indeks Polska przedstawia procentowe zmiany liczby odwiedzających wybrane centra handlowe na terenie Polski, co może służyć ocenie sprzedaży detalicznej.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016