Monnari: nowy salon w galerii handlowej

Monnari

Monnari

Na początku maja spółka Monnari uruchomi swój kolejny salon w galerii handlowej. Nowy punkt o powierzchni 138 mkw. znajdzie się w Galerii Odrzańskie Ogrody w Kędzierzynie-Koźlu. Strategia Monnari zakłada , że tempo rozwoju sieci będzie nie większe niż przyrost 10 salonów rocznie.

Spółka Monnari Trade istnieje na polskim rynku od 1998 roku i sprzedaje swoje towary w salonach firmowych, outletowych oraz w sklepie internetowym. Salony sieci mają od 70 do 200 mkw. powierzchni handlowej i w większości znajdują się w galeriach i centrach handlowych głównie w miastach wojewódzkich, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu, Katowicach, Lublinie, Krakowie, Poznaniu i w Szczecinie. Na koniec roku 2012 spółka posiadała 102 salony sprzedaży.

Monnari to marka, która kreuje odzież oraz dodatki dla kobiet powyżej 30 roku życia. W 2011 roku spółka na przełomie sezonów sprzedażowych uruchomiła sklep internetowy.

W 2012 roku spółka osiągnęła zysk netto w wysokości 8,2 mln. zł, przy przychodach realizowanych poprzez własną sieć sprzedaży na poziomie 131,8 mln zł, co oznacza wzrost o 18,5 proc. w stosunku do roku 2011.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016