E.Leclerc: 2-3 nowe sklepy rocznie

Logo E.Leclerc

Logo E.Leclerc

Zgodnie ze strategią zwiększania powierzchni handlowej i wchodzenia na nowe rynki E.Leclerc zainwestuje w tym roku w dwa nowe obiekty w Polsce.

Nowe hipermarkety powstaną w Kaliszu oraz w Szczecinie.

Hipermarket E.Leclerc w Kaliszu znajdzie się w powstającej w centrum miasta Galerii Amber. Placówka o powierzchni 5,5 tys. mkw. zostanie usytuowana na parterze czterokondygnacyjnego centrum handlowo-rozrywkowego realizowanego przez Echo Investment.

Wiosną 2013 roku rozpoczną się również prace budowlane w Szczecinie, gdzie powstanie pierwszy w tym mieście hipermarket sieci. Inwestycja o powierzchni 5 tys. mkw. będzie zlokalizowana przy ulicy Rostockiej w dzielnicy Warszewo. Oddanie do użytku obu, realizowanych we współpracy z pracownią projektową Tebodin, inwestycji planowane jest na listopad 2013 roku.

– E.Leclerc stawia na stały rozwój i wzrost. Dotyczy to nie tylko inwestycji w nowe obiekty, ale także powiększania liczby oferowanych produktów. W 2012 roku przeprowadziliśmy kampanię wizerunkową, poszerzyliśmy asortyment marek własnych, a teraz postanowiliśmy samodzielnie wejść na dwa rynki, na których wcześniej nie byliśmy obecni – mówi Jean-Philippe Magre, prezes zarządu E.Leclerc Polska.

Ekspansja E.Leclerc Polska to, jak informuje zarząd, konsekwencja strategii stałego rozwoju realizowanego pomimo kryzysu, który dotknął także branżę handlową.

Po otwarciu nowych hipermarketów powierzchnia handlowa E.Leclerc w Polsce wzrośnie do ponad 136 tys. mkw. W najbliższym okresie, do 2015 roku, mają powstawać 2-3 nowe sklepy rocznie.

Przypomnijmy, obecnie na polskim rynku działa 40 sklepów znajdujących się w 36 miastach na terenie 15 województw.

Reklama

Galeria Jurajska