Paweł Dąbroś, StarNet: jak zarządzać infrastrukturą teletechniczną

Paweł Dąbroś, dyrektor sprzedaży Pion Centra Handlowe i Budynki Biurowe

Paweł Dąbroś, dyrektor sprzedaży Pion Centra Handlowe i Budynki Biurowe

Doświadczona firma outsourcingowa jest przygotowana na każdą okoliczność i posiada wszelkie niezbędne umiejętności do sprawnego i niezakłóconego rozpoczęcia zarządzania infrastrukturą teletechniczną nieruchomości już funkcjonującej, jak również nieruchomości właśnie wybudowanej i oddanej do użytku publicznego – uważa Paweł Dąbroś, dyrektor sprzedaży w firmie StarNet Telecom, od 2001 roku działającej na rynku telekomunikacyjnym.

– Najbardziej korzystna jest sytuacja, w której mamy do czynienia z nową inwestycją, gdzie współpraca z firmą outsourcingową rozpoczyna się już na etapie projektowania telekomunikacyjnej sieci budynkowej. Model współpracy, w którym zarządzanie infrastrukturą wymaga od firmy outsourcingowej modernizowania i przebudowywania istniejącej już sieci, przy zachowaniu ciągłości działania usług telekomunikacyjnych, nie jest proste.  Wymaga długoletniego doświadczenia oraz posiadania wyspecjalizowanego zespołu inżynierów dysponujących niezbędnym sprzętem oraz umiejętnością przewidywania, przygotowanych do realizacji najtrudniejszych prac – mówi Dąbroś.

Zdaniem Pawła Dąbrosia, kiedy obejmuje się obsługą outsorcingową nieruchomość będącą jeszcze w fazie budowy, w pierwszej kolejności analizuje się plany architektoniczne i projektuje całą infrastrukturę techniczną. Podążając za postępem technologicznym, obecnie inwestuje się głównie w infrastrukturę światłowodową.

– Oczywiście projektujemy i doprowadzamy okablowanie , o ile wymaga tego inwestor, miedzianą infrastrukturą kablową. Często rekomendujemy wyposażenie w nią budynku w podstawowym zakresie – w formie back up’u – mówi Dąbroś.

Więcej o zarządzaniu infrastrukturą teletechniczną w najnowszym wydaniu Shopping Center Poland.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016