Carrefour
Carrefour

Od 6 maja działa oficjalny fanpage Carrefour Polska na Facebooku. Strona będzie miejscem wymiany opinii i porad jak efektywnie zarządzać domowym budżetem oraz źródłem informacji o ofertach firmy.

– Uruchamiamy stronę dla naszych fanów na Facebooku – jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych w Polsce, gdzie będziemy słuchać klientów, rozmawiać z nimi, dzielić się i wymieniać wiedzą. Poprzez nasz Smart Schopping Club chcemy inspirować do robienia mądrych zakupów i jak najlepszego zarządzania domowym budżetem. Fanpage będzie też źródłem rozrywki i informacji na temat najatrakcyjniejszych promocji, ofert i okazji zakupowych – powiedział Robert Noceń, Dyrektor Marketingu Carrefour Polska.

Użytkownicy będą mieć dostęp do najświeższych informacji o ofercie Carrefour, akcjach specjalnych, programach lojalnościowych oraz o najnowszych, aktualnych promocjach i wyjątkowych okazjach zakupowych, przyjaznych dla klientów i ich portfeli. Strona ma być też przestrzenią wymiany opinii, porad i inspiracji dotyczących mądrego kupowania, gospodarowania domowym budżetem i zasobami oraz stylu życia. Każdego dnia Carrefour będzie podpowiadać i dzielić się wiedzą na temat codziennej ekonomii gospodarstw domowych.

Fanpage to również miejsce edukacji o Carrefour: historii powstania i rozwoju marki we Francji, na arenie międzynarodowej i w Polsce. Nie zabraknie atrakcji – dedykowanych fanom i ich przyjaciołom, gier oraz konkursów z nagrodami pieniężnymi.

Carrefour Polska należy w 100 proc. do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce ponad 500 placówek: hiper- i supermarkety, ponad 40 centrów handlowych, przymarketowe stacje paliw oraz przeszło 300 sklepów franczyzowych Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience.