NAP Invest: trzy nowe marki w Galerii Rembielińskiej

Galeria Rembielińska

Galeria Rembielińska

Pod koniec maja 2013 roku modowa strefa Galerii Rembielińskiej powiększy się o marki Top Secret, Troll i Drywash, których kolekcje zajmą powierzchnię prawie 180 mkw.

Top Secret to marka skierowana do ludzi młodych i aktywnych. Damskie i męskie kolekcje są zgodne z aktualnymi trendami mody, nowoczesne i odważne. Obecnie w Polsce działa ponad 100 sklepów tej sieci.

Marka Troll tworzy kolekcje, których nieodzownym elementem jest intensywny kolor zgodny z obowiązującymi wzorcami mody. Kolekcje Troll są dostępne w salonach własnych oraz multibrandowych Top Secret & Friends.

Ubrania marki Drywash mają casualowo-sportowy charakter i są przeznaczone do aktywnego spędzania wolnego czasu.

Galeria Rembielińska to kameralne, dwupoziomowe centrum handlowo-usługowe położone w centrum warszawskiego Targówka, które należy do Grupy NAP Invest.

W obiekcie działają m.in. drogeria i apteka Cosmedica, drogeria Rossmann, salon Empik, a także sieci handlowe C&A, CCC, RTV Euro AGD, 5-10-15, Wojas oraz szkoła tańca Egurrola Dance i fitness klub Jatomi PURE. Klienci Galerii Rembielińskiej mogą również skorzystać z oferty Poczty Polskiej, dwóch banków, biura podróży i pralni.

Dział komercjalizacji Galerii Rembielińskiej: Piotr Kret; [email protected]; tel. 601 06 06 06

Reklama

Galeria Jurajska