Intersport: w kwietniu obroty w sklepach spółki wzrosły o 15 proc.

Spółka Intersport Polska SA w kwietniu 2013 roku osiągnęła łączne przychody netto ze sprzedaży w kwocie około 17,6 mln zł i były one wyższe o 8,6 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2012 roku (wówczas 16,2 mln. zł). Na porównywalnych salonach obroty wzrosły o około 15 proc.

Wartość obrotów odnotowana przez spółkę w kwietniu 2013 roku jest rekordowo wysoka w porównaniu do historycznych wyników sprzedaży analogicznego okresu. Głównym motorem kwietniowej sprzedaży były całoroczne grupy towarowe.

Narastająco od stycznia do kwietnia 2013 roku łączna wartość przychodów netto ze sprzedaży wyniosła ponad 75,6 mln zł, czyli mniej o 4,7 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2012 roku (było ok. 79,4 mln zł).

Intersport zajmuje się detaliczną sprzedażą artykułów sportowych. Intersport Polska SA jest członkiem międzynarodowej Grupy Intersport od 2005 roku i prowadzi działalność handlową w 32 salonach własnych, które zlokalizowane są w 21 największych miastach Polski. Łączna powierzchnia sprzedaży wynosi ponad 32 tys. mkw. Powierzchnia sklepu sieci ma ok. 1 tys. mkw.

W 2012 roku sieć Intersport uruchomiła dwa nowe salony w Gorzowie Wielkopolskim i Kielcach oraz zamknęła jeden salon w Krakowie.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016