Gino Rossi: w okresie czterech miesięcy sprzedaż sieci obuwniczej wzrosła o 9 proc.

Kolekcja Gino Rossi

Kolekcja Gino Rossi

Sprzedaż spółki Gino Rossi SA w okresie styczeń-kwiecień 2013 roku wyniosła 39 mln zł i jest większa o 9 proc. w porównaniu do tego samego okresu roku 2012. Natomiast sprzedaż spółki w kwietniu 2013 r. wyniosła 9,6 mln zł, co oznacza wzrost o 11 proc.

W przypadku spółki Simple sprzedaż w okresie styczeń-kwiecień 2013 wyniosła 32 mln zł i jest wyższa od osiągniętej w analogicznym okresie roku 2012 o 4 proc. Sprzedaż w kanale detalicznym w miesiącach styczeń-kwiecień 2013 wyniosła 25,9 mln zł, co oznacza wzrost o 4 proc. Sprzedaż spółki Simple w kwietniu 2013 roku wyniosła 8,1 mln zł i jest na tym samym poziomie co w kwietniu 2012 roku., a sprzedaż w kanale detalicznym w kwietniu 2013 roku wyniosła 6,9 mln zł i jest wyższa od osiągniętej w miesiącu kwietniu 2012 roku o 7 proc.

Natomiast skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej Gino Rossi w okresie styczeń-kwiecień 2013 roku. wyniosły 68,5 mln zł, a to oznacza wzrost o 5 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego Przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej Gino Rossi wyniosły w kwietniu 2013 r. 17 mln zł i są wyższe o 2 proc.

Gino Rossi oferuje obuwie ze średniej i wyższej półki. Sieć sprzedaży obejmuje ponad 100 salonów firmowych w Polsce i za granicą (m.in. w Niemczech, Rosji, Czechach, na Ukrainie). W sierpnia 2012 roku spółka uruchomiła sklep internetowy marki odzieżowej Simple, a w marcu 2013 sklep on-line Gino Rossi.

Gino Rossi planuje otworzyć w 2013 roku do 5. sklepów obuwniczych i 4 sklepy spółki odzieżowej Simple.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016