LPP: otwarto sklep internetowy marki Reserved

Kolekcja Reserved

Kolekcja Reserved

Po wielu miesiącach zapowiedzi nastąpiło długo oczekiwane przez klientów otwarcie sklepu internetowego flagowej marki firmy LPP – Reserved. Grupa odzieżowa zapowiada kolejne otwarcia sklepów online swoich marek jeszcze w tym roku.

Sklep online Reserved oferuje ponad 4 tysiące produktów. W sklepie znajduje się kolekcja damska, męska oraz dziecięca. Witryna posiada zakładkę „lookbook”, dzięki której klienci mogą zobaczyć gotowe zestawienia odzieży przygotowane przez stylistów.

W sklepie internetowym Reserved można zapłacić za zamówienie w trybie online – przelewem czy kartą płatniczą lub wybrać płatność przy odbiorze. Płatność online zawsze realizowana jest za pośrednictwem serwisu PayU. Sklep internetowy Reserved nie akceptuje przelewów tradycyjnych.

Sklep umożliwia darmową wysyłkę towarów do wybranych salonów stacjonarnych oraz na wskazany adres przy zamówieniu przekraczającym kwotę 150 zł.

Jak twierdzi Dariusz Pachla, wiceprezes zarządu LPP SA sklep internetowy Reserved obsługuje bardzo nowoczesna platforma, dzięki której zakupy są dla klientów przyjemne i wygodne.

– Planujemy także w tym roku otworzyć sklep internetowy naszej najnowszej marki – Sinsay, który również będzie działał w oparciu o taki sam system, jak sklep online marki Reserved. Nastąpi to po około trzech miesiącach od rozpoczęcia działania e-sklepu Reserved. Jako trzeci w oparciu o tę samą platformę zostanie otwarty sklep online Mohito. Potem na tych samych zasadach zaczną działać sklepy Cropp i House – mówi w rozmowie z Retailnet Dariusz Pachla, wiceprezes zarządu LPP SA.

Z początkiem marca firma LPP wprowadziła na polski rynek nową markę odzieżową – Sinsay. Asortyment brandu przeznaczony jest dla dziewcząt w grupie wiekowej 15-24, ze szczególnym uwzględnieniem licealistek. LPP posiada ponadto w swoim portfolio inne marki odzieżowe: Reserved, Cropp, House oraz Mohito.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016