Dekada Grójec
Dekada Grójec

Sieć Rossmann działająca na rynku chemiczno-kosmetycznym w Polsce poszerzy grono najemców Dekady Grójec, centrum handlowego typu convenience realizowanego przez grupę Dekada Realty.

W samoobsługowym sklepie jednej z największych sieci drogeryjnych w Polsce firma oferować będzie asortyment drogeryjno-perfumeryjny znanych firm polskich, zagranicznych oraz produkty marki własnej. Salon zajmie 380 mkw. powierzchni.

– Założeniem realizowanych przez nas obiektów, które wpisują się w koncept wygodnych, niedużych convenience shopping centers, jest zrobienie najpotrzebniejszych zakupów w krótkim czasie, dlatego podczas komercjalizacji staramy się dobrać marki oferujące asortyment z wielu branż, m.in. spożywczych, drogeryjnych, obuwniczych czy farmaceutycznych  – mówi Aleksander Walczak, prezes Dekada Realty.

Obok drogerii Rossmann, w ofercie Dekady Grójec znajdzie się także m.in. popularny supermarket spożywczy, CCC, Media Expert oraz Apteka.

Dekada Grójec będzie nowoczesnym centrum handlowym przystosowanym  do szybkich i wygodnych zakupów. Centrum handlowe znajduje się w północnej części Grójca, bezpośrednio przy obwodnicy miasta, co zapewnia łatwy dojazd dla mieszkańców całego powiatu. W pobliżu biegnie również droga ekspresowa S7 Gdańsk-Warszawa-Kraków. Na powierzchni najmu 5,4 tys. mkw., zainstalowanych zostanie 17 lokali handlowo – usługowych, a galeria dysponować będzie parkingiem na 180 miejsc.

Otwarcie obiektu zaplanowano w IV kwartale 2013 r. Za komercjalizację Dekady Grójec odpowiada BOIG Property Consulting.

Dekada to sieć galerii i centrów handlowych typu convenience. Na rynku polskim marka obecna jest od 2011 roku. Do Grupy DEKADA należą centra już otwarte w takich miastach jak: Sieradz, Skierniewice, Myślenice, Żyrardów, Kraków i Olsztyn.