Carrefour: nowe sklepy franczyzowe w 9 województwach

Carrefour express

Carrefour express

Powiększa się sieć franczyzowa Carrefour. W kwietniu 2013 roku uruchomiono 14 nowych sklepów franczyzowych w 9 województwach.

W kwietniu sklepy z logo Carrefour Express i Globi zostały otwarte zarówno w małych miejscowościach jak m.in. Dobrzykowice (woj. dolnośląskie), Cisiec (woj. śląskie) czy Lipce Reymontowskie (woj. łódzkie), jak i w dużych miastach takich jak Warszawa, Lublin i Kraków.

Dynamiczny rozwój sieci franczyzowej Carrefour jest, jak podkreślają przedstawiciele sieci, dowodem, że firma cieszy się zaufaniem swoich partnerów biznesowych i jej oferta spełnia oczekiwania właścicieli sklepów z różnych regionów Polski.

Carrefour Polska oferuje trzy koncepty franczyzowe: Carrefour Express convenience, najlepiej sprawdzający się w dużych miastach, Carrefour Express minimarket, dostosowany do potrzeb zarówno rynku miejskiego, jak i terenów wiejskich, oraz Globi, odpowiedni dla klientów pochodzących z małych miejscowości.

Przed nawiązaniem współpracy z partnerem eksperci Carrefour przeprowadzają szczegółową analizę otoczenia biznesowego – dokonywana jest ona indywidualnie dla każdego proponowanego miejsca. Wszystkie sklepy przystępujące do sieci są badane. Dzięki wynikom przeprowadzonej ekspertyzy, sieć może zaoferować franczyzobiorcy właściwy koncept, który dostosowywany jest do oczekiwań lokalnych rynków.

Carrefour swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach świata. Od ponad 30 lat firma skutecznie rozwija także sklepy franczyzowe.

W Polsce Carrefour rozwija trzy koncepty sklepów franczyzowych. Pierwszy z nich to Carrefour Express minimarket z zielonym logo – sklepy o powierzchni od 100 do 500 mkw., zlokalizowane w dużych, średnich i małych miastach oraz na terenach wiejskich. Drugim formatem jest Carrefour Express convenience z pomarańczowym logo  – sklepy samoobsługowe, przeznaczone do lokalizacji typowo miejskich. Ich powierzchnia sprzedaży wynosi do 100  mkw. Sklepy te oferują dodatkowe usługi, np. możliwość zrobienia ksero, opłacenia rachunków czy doładowania telefonu. Trzeci format to Globi – sklepy o powierzchni do 100 mkw. przystosowane do działania głównie w małych miejscowościach oraz na terenach wiejskich. Obecnie w Polsce funkcjonuje już ponad 340 sklepów franczyzowych. W kolejnych latach Carrefour Polska zamierza utrzymać dynamiczne tempo rozwoju.

Carrefour Polska należy w 100 proc. do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce ponad 500 placówek: hiper- i supermarkety, ponad 40 centrów handlowych, przymarketowe stacje paliw oraz przeszło 300 sklepów franczyzowych Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016