Inter Ikea: pierwsze wizualizacje wnętrza centrum handlowego w Lublinie

Wizualizacja wnętrza Centrum Handlowego w Lublinie

Wizualizacja wnętrza Centrum Handlowego w Lublinie

Przestronne i nowoczesne, z szerokimi alejkami, rozbudowaną strefą odpoczynku, licznymi miejscami do spotkań z przyjaciółmi i rodziną, ale przede wszystkim z dużą ilością naturalnego światła, dzięki wielu przeszkleniom w ścianach i dachu. Centrum handlowe Inter Ikea Centre Group Poland w Lublinie zostało zaprojektowane tak, by zapewnić klientom maksymalny komfort zakupów i dobrą atmosferę. Otwarcie obiektu zaplanowano na IV kwartał 2014 roku.

Lubelskie centrum handlowe Inter Ikea Centre Group Poland będzie odzwierciedleniem cech charakterystycznych dla Skandynawii oraz lokalnego krajobrazu Lubelszczyzny. Zadbało o to brytyjskie biuro BDP, które przygotowując projekt architektoniczny, czerpało inspiracje z rozwiązań stosowanych w krajach północy. Zagospodarowanie przestrzeni zielonej wokół centrum nawiązuje z kolei do krajobrazu wschodniej Polski.

Pierwsze wizualizacje wnętrz lubelskiego centrum handlowego zwracają uwagę przede wszystkim przestronnością obiektu. Udało się ją uzyskać dzięki szklanym ścianom zastosowanym w strefach wejściowych do budynku, przeszklonemu dachowi, wysoko położonym sufitom, szklanym balustradom, a także szerokim alejkom, które umożliwią spokojne i bezkolizyjne spacerowanie wzdłuż witryn sklepowych.

Istotną część centrum handlowego w Lublinie będzie stanowić ciekawie zaaranżowana strefa restauracyjna, która znajdzie się na drugim poziomie obiektu, skąd będzie rozpościerał się widok na położone niżej alejki. Na terenie centrum zostały również zaprojektowane miejsca do relaksu, gdzie każdy chętny znajdzie chwilę wytchnienia.

– Tworząc projekt centrum handlowego w Lublinie zaufaliśmy doświadczonym projektantom i wykorzystaliśmy nasze najlepsze doświadczenia z blisko 20-letniej obecności na polskim rynku nieruchomości komercyjnych. Uważamy, że rolą inwestora obiektu handlowego jest stworzenie takiego miejsca, do którego klienci chcą i lubią przychodzić, ale które jednocześnie stanowi dla naszych partnerów biznesowych dogodną przestrzeń do rozwoju i efektywnego funkcjonowania. Dokładamy wszelkich starań, by nasze centrum handlowe w Lublinie stało się właśnie takim miejscem – powiedział Jacek Kardaszewski, kierownik projektu.

Lubelskie centrum będzie największym obiektem handlowym we wschodniej Polsce. Wielkość terenu pod inwestycję wynosi 29 ha, natomiast powierzchnia handlowa – 80 tys. mkw. Powstanie na niej ponad 150 sklepów i punktów usługowych, w tym pierwszy w południowo wschodniej części kraju sklep Ikea, który zajmie powierzchnię 30 tys. mkw., hipermarket Tesco Extra o powierzchni 11 tys. mkw. i sklep Smyk Megastore o powierzchni ponad 2,6 tys. mkw. Ponadto w obiekcie znajdą się sklepy marek należących do LPP jak: Reserved, Mohito, Cropp, Hause, Sinsay oraz sklep z akcesoriami wyposażenia wnętrz Home&You, a także kantor, kwiaciarnia i biuro podróży ITAKA.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016