Wittchen: ruszyła ekspansja na rynku zachodnim

Salon Wittchen Shoes

Salon Wittchen Shoes

Zarząd spółki Wittchen SA podjął decyzję o wejściu na rynek niemiecki. Pierwszy salon Wittchen za zachodnią granicą ruszył w Berlinie.

W planach są kolejne otwarcia w innych miastach w Niemczech. Spółka prowadzi zaawansowane rozmowy dotyczące ekspansji.

– Długo odkładaliśmy decyzję o wejściu na rynek niemiecki ze względu na silną konkurencję ze strony międzynarodowych marek. Udało nam się znaleźć zaufanego partnera handlowego dysponującego dużą wiedzą nt. rynku niemieckiego  – powiedział Jędrzej Wittchen, prezes zarządu Wittchen SA.

Salon mieści się przy jednej z głównych ulic handlowych stolicy Niemiec. W ofercie znajduje się pełna oferta Wittchen: damskie torebki, odzież i rękawiczki, męskie teczki i bagaż oraz drobna galanteria skórzana z jakiej słynie marka.

Wystrój salonu utrzymany jest w stylu znanym z salonów Wittchen, ale z pewnymi widocznymi zmianami. Wszystkie ściany zostały pokryte dekoracyjną, jasną tapetą. Meble zbudowane zostały z ciemnego drewna i szkła. Na tyłach półek powieszono wielkie lustra, które optycznie powiększają powierzchnię salonu. W centralnym punkcie zawisł kryształowy żyrandol.

Firma Wittchen obecnie posiada około 50 sklepów w całej Polsce. Prowadzi sklepy własne, franczyzowe oraz outletowe. Poza Polską marka dostępna jest w Rosji, na Białorusi, w Czechach, na Ukrainie i na Litwie.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016