Serwis internetowy firmy Bartek

Nowoczesny wygląd, intuicyjna nawigacja oraz szybki dostęp do sklepu internetowego to kilka udogodnień, które mają usprawnić poruszanie się po nowym serwisie internetowym właściciela sieci sklepów obuwniczych Bartek (www.bartek.com.pl).

Dzięki wykorzystaniu układu kafelkowego, poszczególne artykuły oraz sekcje można wyświetlić już po jednym kliknięciu. Na stronie oprócz podstawowych informacji o firmie, aktualności, listy salonów, znajdują się również ważne i przydatne porady dotyczące doboru obuwia, zdrowia i pielęgnacji stóp, przygotowane przez ekspertów – antropologów z Instytutu Przemysłu Skórzanego oraz lekarzy ortopedów. W centralnej części strony znajdują się banery zapraszające do korzystania z najlepszych promocji w salonach i w sklepie internetowym Bartek. Użytkownicy mogą również obejrzeć film obrazujący proces powstawania butów Bartek. Za funkcjonalność oraz stronę graficzną serwisu odpowiada firma Kembo.

– Naszym celem było przygotowanie serwisu internetowego, gdzie w parze z nowoczesnym wyglądem będzie szła prezentacja bogatej oferty firmy Bartek. W warstwie graficznej udało nam się pogodzić wizerunkową stronę główną serwisu z kafelkową nawigacją i łatwym dostępem do wszystkich podstron. Od strony funkcjonalnej ciekawe elementy serwisu to katalog produktów zintegrowany ze sklepem internetowym, czy też mapa sklepów pokazująca gdzie na świecie można kupić buty Bartek – powiedziała Ewelina Poleszak, koordynatorka projektu z Kembo.

– Nowa strona Bartka to nowoczesna platforma służąca prezentacji marki. W porównaniu z poprzednim serwisem przeszła duże zmiany, mam nadzieję, że spotka się ona z dobrym przyjęciem przez naszych klientów – dodała Katarzyna Nowicka, Manager ds. marki Bartek.

Bartek to polska firma i największy producent obuwia dziecięcego w kraju. Przez 20 lat działalności firma wyprodukowała już 10 milionów par butów. Sukces marki leży w wyjątkowej dbałości o zdrowie i prawidłowy rozwój dziecka. Sieć sprzedaży to 52 sklepy firmowe w całej Polsce oraz 200 sklepów multibrandowych w kraju i  ponad 250 placówek za granicą. Powierzchnia otwieranych sklepów wynosi od 50 do 80 mkw. Obuwie marki Bartek można również kupić za pośrednictwem sklepu internetowego. W ubiegłym roku firma uruchomiła sklep internetowy w USA.

Strategiczny plan spółki zakłada otwieranie kolejnych sklepów Bartek wyłącznie w galeriach i centrach handlowych. W 2013 roku spółka będzie rozwijać sieć w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców.