Monnari
Monnari

Zarząd Monnari Trade SA podpisał porozumienie z firmą Kan sp. z o.o., właścicielem sieci sklepów Tatuum i Coyoco, dotyczące możliwości przejęcia spółki. Monnari Trade SA ewentualną inwestycję/współpracę z Kan ocenia jako szansę na wzmocnienie spółki na polskim rynku odzieży damskiej w segmencie premium.

Monnari Trade ma do 27 maja wyłączność na rokowania mające na celu uzgodnienie formy prawnej, warunków finansowych i harmonogramu procesu ewentualnej inwestycji w firmę Kan. Ewentualna realizacja inwestycji dojdzie do skutku jeśli  przeprowadzone zostanie due diligence, którego rezultaty nie spowodują odstąpienia Monnari Trade SA od rokowań oraz gdy uzgodnione zostaną warunki, o których mowa powyżej.

Spółka Monnari Trade istnieje na polskim rynku od 1998 roku i sprzedaje swoje towary w salonach firmowych, outletowych oraz w sklepie internetowym. Salony sieci mają od 150 do 200 mkw. powierzchni handlowej i w większości znajdują się w galeriach i centrach handlowych głównie w miastach wojewódzkich, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu, Katowicach, Lublinie, Krakowie, Poznaniu i Szczecinie. Monnari to marka, która kreuje odzież oraz dodatki dla kobiet powyżej 30 roku życia. W 2011 roku spółka na przełomie sezonów sprzedażowych uruchomiła sklep internetowy.

Właścicielem marki Tatuum i Coyoco jest łódzka firma Kan sp. z o.o. Obecnie sieć Tatuum w Polsce liczy 59 salonów własnych oraz ok. 12 franczyzowych, natomiast Coyoco – 10. 40 sklepów Tatuum jest zlokalizowanych poza granicami kraju m.in. w Rosji, Czechach czy na Węgrzech. Salony Tatuum znajdują się m.in. w warszawskich Złotych Tarasach i CH Arkadia, gdańskim Centrum Alfa i Galerii Bałtyckiej, krakowskiej Galerii Kazimierz i Galerii Krakowskiej. Średnia powierzchnia sklepów Tatuum wynosi 150 mkw. Marka Tatuum oferuje odzież męską i damską. Spółka od marca 2012 prowadzi również sprzedaż w sklepie internetowym.