Experian: majówka powodem spadku odwiedzalności

Zakupy

FootFall Indeks Polska w ostatnim tygodniu zanotował spadek o 5,4 proc. rok do roku i o 22,5 proc. w porównaniu z poprzednim tygodniem – podaje w raporcie firma Experian.

Według analityków majówka nigdy nie sprzyjała frekwencji w polskich centrach handlowych. Trend ten powtarza się bowiem co roku.

Pomimo tych znaczących spadków strata skumulowana zatrzymała się i to jest bardzo dobry wskaźnik. Analitycy twierdzą, że obecnie trwający tydzień powinien dać bardzo odczuwalne odbicie, które wspartą prawie letnią aurą może nawet poprawić wynik zeszłoroczny.

Irlandzka firma badawcza Experian plc. prowadzi cotygodniowe badania liczby klientów w polskich centrach handlowych. Experian zbiera dane do analiz w blisko 900 obiektach handlowych, w ponad 40 krajach. Na podstawie tych badań przygotowywane są cotygodniowe raporty, na podstawie których można obserwować odwiedzalność obiektów handlowych. Dzięki nim właściciele centrów handlowych oraz ich najemcy wiedzą jakie są preferencje klientów – ile osób odwiedza obiekt, w jakich godzinach i na jakich zasadach korzystają z parkingu.

Reklama

Galeria Jurajska