Vistula Group ulepsza funkcjonalność sklepu on-line

Vistula

Vistula

W kwietniu 2013 roku minęły trzy lata od uruchomienia sklepu internetowego marki Vistula wchodzącej w skład spółki Vistula Group SA.

Jak poinformowali redakcję Retailnet przedstawiciele sieci, sklepy internetowe Vistuli i Wólczanki – drugiej marki należącej do spółki Vistula Group, podwajają przychody ze sprzedaży w porównaniu z rokiem ubiegłym.

– Nasz sklep internetowy cały czas się rozwija. Wprowadziliśmy wiele udoskonaleń, jak np. zmiana wyglądu produktów wyświetlanych w poszczególnych kategoriach, stale rozwijamy też koszyk. Niebawem kolekcja znajdująca się w salonach będzie również w całości dostępna w sklepie internetowym – powiedziała w rozmowie z portalem Retailnet Joanna Dorobczyńska, PR Manager Vistula Group SA.

Spółka ulepsza witrynę sklepu online oraz poprawia funkcjonalność strony.

– W ubiegłym roku nawiązaliśmy współpracę z Paczkomatami, dostarczamy również zamówiony towar za granicę. Na stronie sklepu prezentujemy coraz więcej treści lifestylowych,  np. można na niej znaleźć porady dotyczące stroju (poradnik mody ślubnej). Nie brakuje również atrakcyjnych promocji. Rozwojowi towarzyszy także wzrost sprzedaży, w styczniu i lutym udało nam się prawie podwoić przychody z roku poprzedniego – podsumowuje Dorobczyńska.

Sklep internetowy Wólczanki funkcjonuje od grudnia 2009 r. Sklep marki Vistula działa od kwietnia 2010 roku. Obecnie Grupa Vistula zarządza siecią ponad 260 salonów. W jej skład wchodzą: 75 sklepów Vistula, 73 sklepy Wólczanka, 80 W.Kruk i 34 Deni Cler ( dane na 02.2013 roku).

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016